Thursday, December 29, 2011

Wonderpets

Malam tadi, aku tak dapat tidur. Pukul 2 pagi aku dengan bapak aku still lagi celik mata tengok TV. Bapak aku baca buku iklan. Dah habis baca dia campak dekat aku lepas tu terus tidur. Disebabkan aku toleh sana sini macam mana pun aku still tak boleh tidur(salah caffeine la tu), so aku pun belek2 lah buku iklan tu. Tiba2 terstop kat satu iklan ni. Comel gilaaaaaaa <3

Ferrets :D

Hamster! Mak aku tak suka, sebab kuat membiak. Macam tikus(memang spesis tikus pun omak oii).

Bentuk asal Alvin the chipmunk kot? Haha xD

Baby chipmunk simpan makanan kat dalam pocket mulut dia. <3

Hehe, comel kan kan kan? Bestnya kalau dapat. Eh tapi chipmunk boleh bela ke eh? Tak pernah dengar pula. Haha. Tapi aku pulak malas nak jaga. Ngehhh. Teruk sangat dah tahap malas aku ni. But actually, aku bukannya pet-lover kind of person pun. Kucing kat rumah tu pun mak aku yang jaga. Menyampah dah aku setiap kali nak bagi makan aje diorang meleser kat kaki aku sampai tak boleh berjalan. Berjalan pun jadi macam robot! Lepas tu ada pula kes gigit2 kaki lagi. Eishhhh ==''

Okay tu aje nak cakap. Just binatang2 ni comel sangat. Cuma harga diorang tak comel mana. Hahaa. Adios :)

No comments: