Friday, December 16, 2011

The Last Goodbye; Part III

Dari Tambun ke rumah tumpangan kami. Rumah yang asalnya ada dua, tapi disebabkan ada change of plans, jadi 3. Geng budak2 lelaki Melayu (PLUS Janardhan sesat :P) masuk rumah yang first dengan cikgu Azlan. Rumah pun nampak lawa. So we girls expected the same. But. Haihhh. We were so so so so so WRONG.

Hostel ==''

Rumah the girls, haihhh ==''

Okay, actually takda lah teruk sangat. Tapi kitorang aje melebih, bayar untuk 3 bintang, tapi harapkan yang 5 bintang, so memang tak dapat lah kan? Haha. But, bersyukur ada juga rumah untuk kitorang tinggal malam tu. :) So sampai rumah, rehat2, siap2 kejap. At 8.00 p.m. SHARP! Kitorang keluar rumah, mencicit ikut "Abang Long" kitorang, ah Wai :) Menunggu bas di hujung jalan. Sambil2 tu snap2 gambar dulu xD And eyeing kedai burger kat sebelah. Memang stock midnight snack lah tu, haha xD

The guys, saje nak flash rumah diorang cantik :P

The girls ;)

Dalam bas, but still gila camera :D

So, naik bas--- bertekak! Haha. Dengan geng budak lelaki, sumpah jealous! Diorang siap post kat facebook lagi rumah diorang lawa, gerammmmm betul aku, hahaha xD But then live and let live. Okay wa tak heran lahh xP Then bergambar2 dalam bas. Ajim jadi mangsa camera Aissyah xD And disco party kat belakang woo~! Geng budak2 cina buat; ada Lady Gaga seyhh, haha... But unfortunately takde gambar sangat, coz terlalu gelap untuk bergambar :D

Dalam Ipoh Parade; kebuluran cari kedai makan :)

Upon arrival at Ipoh Parade. Kitorang satu geng satu kepala. Semua tertumpu kepada perkara utama yang kitorang nak buat bila jejak aje kaki kat Ipoh Parade: MAKAN. Haha. Kebuluran yang teramat sangat lepas execise kat Tambun. Pusing2 satu shopping complex tapi takde benda yang menarik. Semua kebulur nak makan nasi. Aku pun dah meracau gila sebab badan aku dah cramp sangat and aku tak sabar nak duduk somewhere and minum air panas. Huhuuu.

Then, don't know lah siapa punya super brilliant idea---- kitorang keluar daripada Ipoh Parade, and seberang ke Dataran Ipoh, di mana ada warung2 makan! Hooray! Sup panas pun jadi lah weyy, aku dah tak tahan gila sakit dada ni. xD Then, feasting time! Hehe. But ada selingan sikit aku buat drama lah pulak, tak tahan sakit. Calling ibu, huhuu. Anak mak betul xP Thanks guys for your concern; terharu gila aku taul (Sobs T__T) Haha. Special thanks to Janardhan and Ajim tolong aku beli panadol, and Nabil, pharmacist terhebat xD

Thankyouu guys :)

Sedar tak sedar, dah hampir pukul 10.00 malam. Terlupa pula Wai memekak suruh kitorang berkumpul pukul 10 depan Ipoh Parade. Kalau tak katanya bas jalan and tinggalkan kitorang (Yelah tu :P). But kitorang buat dunno aje, sempat menyempat gila camera kat dataran Ipoh! Haha, memang best giler <3 It was a beutiful night with those crazy lot xD But takde lak aku ambil gambar. Phone aku kalau ambik gambar malam tak lawa, so gambar ada dekat orang2 yang pegang camera; Aissyah & Aimin. Tapi malangnya dua2 tak upload lagi gambar2 tu. Huhuu. Tak lengkap rasa post aku xP

Then, balik. Sampai rumah semua orang kepenatan. Tapi itu tak menghalang kitorang daripada terus bergosip macam orang gila, haha xD Well, actually, aku rasa geng budak2 India je lah kot. Lepas mandi, bila aku, Aissyah, Jijah and Farahin dah baik punya landing kat depan TV, atas sofa and tilam yang agak2 "empuk" tu (kitorang tak tidur bilik sebab sempit sangat, so kitorang camp out xD), boleh dengar lagi suara Uma mengilai kat tingkat atas. Fuhhh, memang tahap meremang bulu roma lah. Tension Aissyah xD And lepas kitorang habis dengan geng gosip kitorang sendiri, kitorang pun, tanpa disedari, terbabas melanggar mimpi :) 

Sambungan... Part IV.


No comments: