Sunday, December 25, 2011

I'm TOTALLY innocent.

Semalam. Tak ku sangka tak ku duga betul. Again, macam pergi Jusco hari tu. Planning asal nak pergi makan aje. Yup, makan aje! And maybe detour sikit pergi shopping mall dekat2 sini. Haha. Tak baik betul niat aku xD But then, bila keluar rumah:

Ayah :"Nak pergi mana ni?"
Adda & Ibu :"Tak tau."
Ayah:"Pergi Pavilion lah. Lunch kat sana."

And everything dah set. Tak semena-mena sampai KL. Penat 3 hari berturut berjalan pun tak hilang lagi. Tapi dah orang mengajak kan?? Say no? Memang 'neber' (never) lah jawabnya. Kitorang pun ikut aje sekepala ;D

Disebabkan mengantuk, aku tidur dalam kereta. Tiba2 macam magic aje, dah sampai KL. Perghhh sesaknya... Tak suka berkerumun ramai orang macam tu >.< Tapi dah sampai kan, so jalan aje lah. Bukannya ada apa sangat pun kat Pavi ni. Nak shopping pun jangan harap. TOTAL wastage, haha. Too expensive, boleh potong tangan punya harga woah. Kitorang pergi pun just untuk tengok2 Christmas deco. And Pavilion punya deco is the best yet kot.

Makciks? Haha.

United Buddy Bears ;)

Pavilion candy :)

Pavilion happening!

Camouflage ;D Cuba try cari aku kat mana? :D

Bajet comel je xP

And then lunch, and kepuasan tengok2 kat dalam Pavilion ni, kitorang pun keluar. Tak sampai 1 jam setengah kot. I just don't see the point shopping there. So kitorang keluar, lepak2 kat luar aje tengok orang lalu lalang. Cuci mata. Haihh. Sometimes, or maybe, most of the time, aku bersyukur aku pindah sini. Jauh daripada hiruk-pikuk KL tu. Macam2 kerenah manusia ni. Maybe betul mak aku cakap, kalau aku tinggal sana lagi tiap2 tahun mak aku masuk IJN (Institut Jantung Negara). Haha. Nauzubillah. Minta dijauhkan lah kita semua daripada perkara2 yang menyesatkan. :)

Makan lagi ==''

Panda. In every fashion. No comments. ==''

Kami anak beranak cute, haha xD

Penat. Tengoklah muka aku, macam orang minta penampar je xD

Then after a while, balik. Yeay home sweet home. No more outings. Dah penat. Duduk rumah goyang kaki pula. Tengah menggila baca buku Sherlock Holmes. It's not actually rocket science, but British punya English dulu2 tu is quite hard to understand xD That's all. Adios folks ;)

2 comments:

ezy.fia said...

bile nk dtg klang? jmpe mokja ploppppp..
=)

Syu said...

haha, xtau lah biler ibu free lagi xD