Wednesday, December 14, 2011

The Last Goodbye; Part I

6.30a.m.

Terpacak dekat Terminal Bas Nilai. On time lagi. Semata-mata kerana SMS:

"Esok jgn lewat! 6:30am mesti di Terminal Bas Nilai...... kalau tak, bas jalan dan saya tunggu kamu di Ipoh !!! thanks ^_^ "

Terbaik lah ah Wai, siap ada smiley lagi dekat hujung tu. So, mengenangkan ah Wai yang dah bersusah payah, aku pun datang lah awal sikit (Eleh, gebang crito eh, padahal dia yang excited malam tu sampai tak boleh tidur :P). Dari jauh dah nampak Len terpacak dekat terminal tu, so pergi peluk2 cium2 dulu; ehhh, sakai, macam lesbo pulak dah, takde aksi2 terlarang okehh xD then nampak Aissyah melambai2, so lambai gila2 balik. Then terperasan---- WAN AMIRUL HAFIZ MOHD NASER! Pagi2 buta dah terpacak dekat situ, sengih2 lambai dekat sebelah Aissyah. Gebangnyee cerita dekat aku baring2 kat rumah ==''

Mr. Doraemon ;)

So, lepak2 lah kejap dengan dia. Lama tak jumpa, rindu <3 hehe, okay layan jiwang pulak aku. Padahal nak cerita pasal trip ni. Siap dapat hadiah lagi, hehe. Thankyousomuch ye awak. Menyusahkan awak aje terpacak kat situ pagi2 buta untuk saya, sorry lah saya macam halau2 awak; tapi sebenarnya saya segan and susah hati awak nak pergi balik jalan kaki macam ni. :)

Dapat hadiah :D

Thankyouu ;)

So apa2 pun. Dalam dok gila ah Wai suruh berkumpul pukul 6.30 pagi, last2 bas bertolak pukul 7 lebih juga. Gila geram! Kalau tau datang lambat pun takpe. Buat penat aku aje. Huhuu. Dah lah appearence bas pun menghampakan. Bak kata Apiz and Aissyah: "Lawa lagi bas Airport Liner!" Haha. Nak buat macam mana, terima aje lah. Bersyukur ada bas nak hantar pergi balik, kalau tak, tak merasa lah kitorang ke Tambun. Huhuu.

Dalam bas. Perut masing2 berkeroncong. Or maybe aku aje kot. Huhuu. Aku memang dah siap bawa makanan dalam beg aku. Muruku dengan biskut bantal. Haha. Tau mentedarah aje aku ni. xD Tapi agaknya Wai pun dah boleh agak kebanyakkan orang yang ikut rombongan ni ada perut macam parit, so roti dan air disediakan untuk alas perut. Terima kasih Wai :)Dalam bas, sambil memekak, sambil tengok TV woo. Cerita Alamak Toyol! Kelakar xD
In da bus ;)

Sempat juga interframe, hahaa :D

The guys, R&R dalam bus :)

And then spent the rest of the time in the bus doing practically nothing for the next 3++ hours. Naik bosan aku dengar lagu dalam bas, haha. Sakit tuuuuuut lepas berjam2 duduk. Masa dah nampak signage dekat kedai2 yang ada tertulis perkataan TAMBUN tu, memang dah gila excited! Haha. Masing2 (especially orang depan aku si Nabil) tak berhenti sebut:"TAMBUN, TAMBUN, TAMBUN!". Nak buat macam mana kanak2 ribena memang terlebih excited kan. Haha.

"Bandar Baru Tambun"? Tak heran lah, kitorang ada Bandar Baru Nilai tau!-Kata2 dipetik daripada Aissyah. But, sebab "TAMBUN" punya pasal kan, we were excited anyways :D

Sambungan di... Part II

No comments: