Tuesday, December 27, 2011

Goreng Nugget pun boleh hangus!



Condition nugget yang dapat aku selamatkan. 

Actually, tak selamat mana pun. Hangus! Rentung! Keras kejung! Boleh patah gigi lah makan. Ish, ish, ish.... Kucing pun tak lalu makan. Hairan bin ajaib dia tengok nugget tu. Mungkin tengah fikir, "Ini makanan atau arang yang tuan aku bagi aku makan ni?". Ketahuilah, bahawa inilah akibatnya jika anda biarkan nugget yang sedang digoreng dekat atas dapur selama lebih setengah jam kerana anda terlalu sibuk menghendap orang di Facebook dan Blog.

Oh, and by the way, ini bukan aku yang masak tau. Ini NORHAYATI NGAH masak. Yes, mak aku remaja purba tu yang masak. :)

Hari ini, LEISURE! So aku beronline non-stop sejak lepas breakfast and mak aku dok tengok flyers pasal korea tak habis2. Aku rasa dia dah hafal pun map korea tu. Tak pun hafal Subway map dia yang teramat lah complicated tu. This time kitorang akan pergi satu family aje. Just the 3 of us, backpackers style. Meaning that bila dah habis berjalan sepanjang hari kat sesuatu tempat, kitorang akan tidur aje kat mana2 lodging yang berdekatan dan murah. Wahh adventurous! Hehe. Dulu2 kitorang pun pernah juga buat macamni bila travel. But masa tu pergi ramai2, bukan family kitorang aje. But sekarang, ayah kata since aku dah besar, lodging mana2 pun tak jadi masalah.

Preparation :)

KOREA flyers ;)

Korea's Subway. Mak aku tengah menghafal ni lah.

Tak sabar! Menunggu tibanya February 2012! Hooray! :D
Tata and adios ;) 


No comments: