Tuesday, January 10, 2012

I'm a Frugal Shopper.

2 days ago kan kan kan. Aku pergi shopping kat Mydin Terengganu ni. Mydin Terengganu ni best, sebab banyak barang and lebih banyak variety. Tiap2 kali datang sini aku and mak aku suka pergi membelek kat bahagian accessories. Kali ni aku beli gelang. Haha, nak buat macam mana, Syu dengan gelang memang tak boleh dipisahkan. Kalau keluar selekeh2 tak kisah der, asalkan mesti ada gelang tergedik-gedik kat tangan. Hehe. Nak tahu berapa harga gelang ni? RM 7.90. Repeat, RM 7.90! One of the best deals yang aku pernah ada. Design pun lawa, lain daripada yang lain. So far, kat KL aku tak pernah lagi jumpa design ni.

Newest collection, bargain buy :)

Kalau nak nampak rugged, boleh pakai ni :)

And then aku ter-beli baju. Actually, its a Cropped Shoulder Puff Jacket. Alah jacket yang ada kedut2 kat lengan tu. Mustard calour, lain sikit daripada variation of colour aku pernah pilih sebelum ni. I bought jacket ni without knowing yang colour ni in season xD But yang ni mahal sikit, RM25.90 (Mind you, harga kebanyakan baju aku plus minus RM10 tau). Entah kenapa baju kat Mydin ni banyak yang tak lawa tapi mahal =='' But I think the price is quite reasonable kot. Kalau pergi kedai mahal2 pun samo jaa jacket ni, takde orang nak belek der kau pakai yang mahal ke tak ==''

RM 25.90, sale :)

Livid, pop colours are in trend, so matchkan dengan baju2 yang warna terang2 macam pink ni, memang tops! :)

Maybe that day hari shopping aku, aku dapat tudung pulak xD Pashmina lagi, sebab aku and mak aku memang tengah menggila sekarang ni. I got a better deal too. Kalau kat Nogoghi dapat harga dalam RM 15++, kat sini, hampir semua kedai tudung aku survey harga dia RM 10. RM 5 less a bonus babe, every cent counts! So mak aku dengan suka hatinya belikan aku 3.

RM 10 each :)

Think I cheapsake? Haha, but I don't really think so. Kawan2 selalu ingat aku pakai mahal2. But believe me, you don't have to be filthy rich to love fashion. Tu je nak share, byebye :)

No comments: