Tuesday, January 17, 2012

Bargain buy.

It's a bundle shop babe. Kat Terengganu, kedai bundle bersepah :) 

Today mak aku buat kerja gila sikit. Kitorang play dress-up. Aku lah jadi model mangsa dia. Sampai aku kebuloq pun dia suruh aku habis pose untuk semua baju2 ni dulu baru boleh bagi aku makan. Dah lah tu, bukannya dia masak pun. Aku makan maggie je T___T

PS: Ignore my face. Masa tu aku tengah kepanasan and kelaparan and tengah non-stop membebel kat mak aku. Actually aku nak pakai tudung sarung je mula2 (even though aku nampak macam indon baru sampai bila berpakaian demikian). Aku pakai tudung tu pun untuk cover, nak masuk blog punya pasal kan. But my mom insist pakai yang mengikut colour scheme sikit, so itu lah jadinya, sakai sikit, so harap maklum :)

One.
Highlighted items:
Black overall RM 5(hok ni lah aku beli kat terminal haritu)
Jeans RM 10
Pashmina RM 10
Gelang 3 for RM 10 (familiar tak? xD)
Haha, murah gila kan cost untuk style ni xD

Two.
Highlighted items:
Jacket RM15 (bundle babe, oh-best! Haha)
Tali pinggang RM 10

Okay, the truth is, aku anti gila tali pinggang ni masa mak aku beli kat Pasar Payang, Terengganu haritu. Aku cakap nampak macam cawat orang asli, ayah pula cakap macam tali pinggang wrestling, haha. But lepas try dengan jeans or seluar2 dengan colour gelap, it looks okay. So credits to my penasihat fashion, my mum :)

Three.
Highlighted items:
Pashmina RM 10
Kemeja 3 for RM 10 (Iloveyou lah kedai bundle, haha)

Four.
Highlighted item:
Winter jacket RM 15
A preparation for korea, weeeee ;)

Five.
Highlighted item:
Knitted winterwear RM 10 (kot, tak ingat. But plus minus RM 5 je lah kalau macam tu kot. Also from bundle ;D)
Okay jangan tenung gambar ni lama2 sebab aku gemuk. Tengok baju takpe, hehe ;)

Six.
Highlighte item:
Turtleneck RM 10

Seven.
Highlighted item:
Kemeja 3 for RM 10 (long-live-bundle)

Eight.
Highlighted item:
Kemeja 3 for RM 10 (Bundle)
Fuyohhh baju ala2 Bobby gitu xD (filem hindustan lama tak silap aku xD) 

Nine.
Lepas try baju, kita makan maggi. Lepas tu complain perut nampak membuncit masa try baju tadi. Apa relevannya perbuatan tersebut pun aku tak tahu =_=''
And yeah, kitorang satu family makan dalam periuk. Ala2 korea lah katakan. Kau ingat maggi ni sikit? 4 bungkus untuk 2 orang ni tau? 2 bungkus untuk aku, 2 bungkus untuk mak aku. Haha. Well regretfully, kitorang berselera beruk. Sorry xD

So anyway. Siapa kata bundle and baju murah takde kerrrrlassss. Kau tengok baju tu. Kalau aku tak bagitau agak2 tahu tak itu baju bundle? Haha. So lets saving2 sikit duit tu, tak payah beli baju mahal2. Beli baju murah2, so kita boleh beli banyak2. After that kita boleh mix and match ikut suka hati kita. Awesome kan? :)

Adios! :)


No comments: