Tuesday, January 17, 2012

Facebook talks.

Aku actually kan tengah dilanda kemusykilan. Aku pun tak faham apa point aku buka facebook tutup facebook yang ada depan mata ni. Haihh =='' Speaking of facebook, kenapa ramai orang tak suka dengan timeline eh? Ada orang cakap sebab timeline boleh membuka pekung. Apakejadahnyetu? Ohh maksud diorang boleh kantoi status2 lama lah apa semua. Ehh profile lama tak mendedahkan ke? Maybe I'm too oblivious about these things =_='' Okay yours truly is ignorant xP

Ada orang kata sebab serupa dengan Twitter? Sorry, aku tak tahu menahu apa rupa Twitter tu pun. Maleh nak buat. I prefer to keep it simple, thankyouverymuch. Twitter? Tumblr? Errrrrr... =__='' A blog and a facebook is just enough for me to keep me occupied at all times (Sometimes too preoccupied xD). Ohh, and back to the timeline. I don't know and simply don't care lah korang tak suka atau sebaliknya. But for me, aku memang teramat suka ;D Sebab aku suka letak gambar quotes best2 kat cover photo aku. ^^
Catchy? Haha. That's why I love it <3

Ohh and this is my recent status. Shocked a few people (which I intended to xD). Bengang dengan line Maxis baru2 ni buat aku jadi gila sekejap. Haha. But now line Maxis dah okay balik. Yeay and hooray~! Happy tahap euphoria (Betul ke ayat aku ni, bantai) xD Thankyou line Maxis! Please jangan seksa aku macam ni lagi. Dah lah aku pun dah cukup terseksa dah tak boleh jumpa dengan Pakcik Doraemon aku ni. Hehe rindu ohh. Alamakai jiwang pula xD

Wakenabeb, hehe ^^

Ohh and today berkomunisasi dengan Gwen setelah sekian lama kami tak bertegur sapa. Huhuu nama aje kawan baik kan tapi tiap kali dia balik Sabah aku mesti tak contact dia. Weird =__='' Now dia dah start A-Levels dekat St. John, KL. Ohh jealous x) Mesti dia agak preoccupied sekarang ni. Dah lah tu, kena ulang alik Nilai-KL lagi. Fuhhh cayalah Gwen! Fighting for Korea <3

Awww miss you Ben-10 >__<

Ohh. And finally, this is my current status I'd rather not put to words:

Angkat tangan if you think it's true. Because now I'm swaying my hands on air like a nutter.

Adios ;)

3 comments:

Siti Safiyyah said...

entah? ss tengok okay je. hehe

tapi aritu mark zuckerberg kata start 1jan kan kalau tak silap, semua pengguna akan bertukar sendiri ke timeline. tapi takde pun. nyesal je tukar awal2. T___T

Razif Redz said...

ok je ngan timeline ni, nk kata macam twitter tk le juga

Syu said...

Siti Safiyyah: Mark Z. hangat2 tahi ayamm je tu. Huhuu. Takpe lah kak, manfaatkan je lah timeline yang ada ni. Beribu sesalan pun takde sudahnya xD hehe.

Razifredz: Ohh yeke? Maaf ler kita ni bersosial kat facebook je. Itu pun xjalan sgt fb tu, huhuuu ^^