Tuesday, March 9, 2010

Updates!

Ye laa ajim! Aku update lah ni! Ish, bising aje lah mak nenek ni.
Sorry guys, aku cerita sikit2 aje lah. Rush hour ni.
Aku busy gila sekarang. Nenek aku sakit and agak teruk. Sekarang separuh sedar kat wad ICU hospital Ampang. Aku risau gila wei. Harap lah dia dapat sedar and sihat balik. ;(

Hari Sabtu pergi mesyuarat PIBG. Just untuk ambil Anugerah Kecemerlangan tu aje. And then tengok dia and 2 budak lain tu berlakon. Wakaka. Gila aje. And then afternoon, pergi tengok teater Gelanggang Tuk Wali! :) Agak best lah. Menggilo dengan Krol. :P
Lepas habis, pergi K.L., tengok Opah. :(
The next day pun sama. And I found out some things.... Aku rasa tak perlu lah cerita kot. Tapi memang aku tak sangka gila. I'm sorry honey. ;(
Tapi aku happy jugak lah. Rupanya itu penyelesaian bagi persoalan dalam otak aku. Kan senang bila jujur macam ni. Tapi takpa lah. Aku faham. And aku respect and sayang dia yang macam ni. :)

Isnin. Grr. Sekolah. Dah lah penat ni. Tension. Aku dengan Gwen buat magic. Hahaha. Hilang dalam kelas. :D Ohh, and hari ni aku pakai beg baru. First impression yang orang nampak pada aku pagi tu hanya kat beg aku. Hahaha. Pelik ke? Atau sebab warna dia PINK? Peduli apa aku. Aku suka pakai benda pelik2. :)

Jeng jeng jeng. Hari ni. Debate. Walaupun nervous + tension, all the debaters are very professional lah. Boleh lawak2, kutuk2 lagi (kitorang kurang suka 2 budak form 1 tu lah! Banyak soal. Annoying lah. Nasib baik budak lagi :P). And kitorang ternampak 1 mat saleh! Bertanding untuk debate! Tak tau pulak sekolah mana. Muka not bad lah! Especially pandangan tepi. Gwen dah gila2 tengok dia tadi. Hahaha. Unfortunately Gwen, tak cukup syarat lah. :P But time petang, budak tu dah takda. Sekolah diorang kalah lah tu. Hahaha. Nasib baik lah jugak.

Apa nasib sekolah SMK Dato' Mohd Said? Kami menang 1st round- SMK Dato' Shahardin. Yes!Tadi aku dengan Gwen nampak Lee Labu. Budak tusyen yang berlagak nak gila tu. Dia debater? B.I. broken gila pun boleh kawtim ke? Senang hati lah dapat kalahkan diorang. Haha. Dah kalah pun dia berlagak lagi. Arhh, lantak kau lah. :P

2nd round- SMK KKLIA! Ahaha, Nas, sorry sekolah korang dah kalah dengan kitorang tahun ni. But diorang agak bagus lah. 2nd speaker tu budak form 3: Anisah, kalau tak silap lah. Memang lantang lah dia. Best speaker wei. Kirim slam kat dia tau. Tadi memang lari alignment Bala nak balas hujah dia balik. :)

And that's all for now. Tata. Nanti ada masa aku upload gambar2 ye? Byebyebye. :)

No comments: