Thursday, March 25, 2010

Today's

Hari ni Doraemon tak datang lah. :P
Boring? Ada sikit kot.
So hari ni Natalia pass kat aku 3 kotak chocolate. Doraemon belikan semalam untuk aku.
3? Banyaknya.
Thanks Doraemon. Macam tau2 aje orang suka makan chocolate. :)

Tadi melantak dalm kelas dengan Gwen. Makan chocolate nad Nasi Lemak. :D
Ah Tan masuk kelas wei time Maths. Gila tension suasana kelas. And boring. Berapa kali entah aku menguap masa tu.
Time chemistry, gila punya belajar. Pergh. Susahnya nak faham. Dah lah tu, tadi Azim tanya aku macam mana nak buat Chemical Formulae tu. Aku tak reti nak explain.... >.<

Seriously, aku tak reti nak mengajar wei. Last time aku ajar2 orang something was like a total failure. So sebab tu aku buat2 macam tak tau. Bukan sebab aku kedekut ilmu(bak kata seseorang lah). Tadi mengajar Azim pun terkial-kial. Sorry lah wei kalau tak faham. ;)

And then tasawwur hai ni sembang2 aje dengan ustazah :) Sebab hari ni takda orang sangat. So tak mood untuk pengajaran and pembelajaran. Gila2 aje melawak dengan ustazah. :)
Then balik! Lepak dengan Dik Mott kejap sementara tunggu mak Gwen and Gwen sendiri yang tengah rush kerja Kursus. Then balik rumah!

Then, Byebyebye. :)



No comments: