Friday, March 5, 2010

Olaa! (Must Read)

Hello para pembaca yang dikasihi. Hahaha. Rindu aku tak? Lama tak update blog, sampai Azim dah bebel2 kat aku. Bising. Sama aje dengan 'nenek' tu. :P
So aku nak update lah sikit2 tentang apa yang terjadi sepanjang minggu ni:

Selasa, 2 March; Aku kurang ingat tentang apa yang dah jadi. Tapi hari tu, aku kena balik lewat. T.T Persiapan debate B.I. Darn. Debaran kian terasa.(Ayat skema. Kah3)
Ingatkan doraemon ada sekali. Tapi rupanya dia dah balik. Jadi naik bas, pergi lepak airport. Pukul 6, ayah datang and then balik.

Rabu, 3 March; Waktu koko, lepak kat bilik tayang. Of course. Debate lagi and lagi. And after school pun. Stayback jugak. Penat gila wei. Malam tu,memang out gila lah. Dah lah kena habiskan speech cepat2. Lepas dah siap, tidur. Baju sekolah, sah2 tak gosok. Wahahaha. :D
Ohh, happy birthday Lee Hui Shen! Sheng Ri Kuai Le! She's my classmate and also a good friend. walaupun tak rapat. Hope you'll be happy2! ;)

Khamis, 4 March: Argh!! Gila tension. Ok. pergi sekolah dengan berbaju PJ.(haha, Nasuha, kenyit2 balik) Serious malas. Sengaja aku bangun lewat pagi tadi. Tidur lebih masa. Tiba2 pulak, ada raptai anugerah kecemerlangan PIBG. Adoi. Aku pakai baju PJ wei. Kantoi nanti. Tapi lantak lah. Dapat tengok dia berlakon. Ahahaha. Lawak wei. Blablabla. Stayback debate. Alamak. Gwen dah balik pulak. Cakap tadi nak stayback. takkan aku nak jalan kaki balik rumah? Eka dengan Nilai jauh siot. Last2 jiran aku tolong datang pick-up. By malam dah macam siput babi. Ngesot aje kat rumah. Tak larat betul. :P

Jumaat, 5 March: Hari ni Azim datang sekolah!! And Pst! Dia kencing tilam hospital. Hahahahaha. :D After school, debate. Yeah. Nasib baik speech aku dah kawtim. No more worries.(Kononnya lah). Hari ni ada sambutan Maulidur Rasul. Ceramah aje. Macam biasa lah. Tiap2 tahun kan. Blablabla. Takda apa2 dah, balik. :)

Esok kena bangun awal wei.Pergi sekolah untuk Anugerah Kecemerlangan PIBG. Kacau betul. Kena pakai baju sekolah pulak tu. And then kena meeting dengan teacher Yus kejap, then pukul 1.45 p.m., bersiap-sedia untuk pergi persembahan teater "Gelanggang Tuk Wali" dengan kawan2 mengikuti rombongan sekolah. Oh yeah. Padat gila schedule aku esok. T.T

And that's all for now. Byebyebye. :)

No comments: