Saturday, March 13, 2010

Hari Sukan SMK DMS

Hari ini hari Sabtu. Saya sangat benci kena pergi sekolah pada hari Sabtu. Sebab saya kena bangun awal(2.30 pagi) dan tidur di tempat kerja ibu sehingga pukul 6, di mana kemudiannya saya akan naik bas pergi Nilai. Dan ia adalah kerja yang amat menyusahkan hidup. Ergh.

Sampai2, adoi. Boring gila. MAsuk dalam, tengok Ah Tan memetir. Carut betul. Lepak dengan Nabil Fauzi jap. Sedap tengok dia makan. Lapar lah. Tunggu punya tunggu si Nat, sampai dah naik turun padang. Akhirnya muncul jugak kelibat minah tu. So kitorang keluar, pergi MAKAN!! Oyeah, pagi2 memang lengkap makan nasi lemak. :)

Then Krol sampai. Suruhlah King Kong tiruan tu lepak jap kan. And then dia temankan masuk dalam sekolah, di mana adalah Si Doraemon and Singa. Blablabla, diorang bebel2 jap pasal benda2 yang aku tulis kat blog(macam lah aku peduli :P), then lepak kat padang. Tengok orang buat larian sekejap aje. Lebih banyak kepada melepak. :P

Hari ni ramai gila budak2 sekolah luar yang datang. Pakaian pun..... Ahaha, malas nak cakap. :P Akhirnya aku jumpa si Dayyah tu. Mak aih, kecik aje orangnya. Lain gila dengan gambar myspace dia yang aku tengok dulu. Haha. Dialah satu-satunya orang yang boleh kalahkan Krol dalam mencarut. Haha. Wa salut lah sama lu. :)
And then jumpa Amirul, form 5, ex- Ain. :) Haha, aku suka ex dia yang ni, sebab dia baik. Haha. Lama gila tak jumpa dia, dah kurus lah. :D

Tadi parents Apiz datang wei. Adoi. Gila teruk aku kena 'belasah' dengan Azim, Firdaus(adik Apiz) and Nabil. Siot korang. :P Segan gila wei. Nak meletup dah jantung aku tadi. Tambah lagi dengan Azim and adik dia (yang kakak tu, kembar) menyakat aku. :P
Kau, Azim! saje aje buat aku naik gila kan, cakap muka aku macam cuak, serba salah kan? :P :P
Bingai betul. :P

Tadi, cikgu paksa murid2 bersidai tengah panas untuk umumkan pemenang2. Tapi aku, Apiz, Azim and Nabil kan VIP(very intelligent person), duduk dekat khemah, tak perlu nak 'tan' kan kulit. :) Blablabla, kesimpulannya, rumah hijau menang, and si doraemon tu memang bongkak.

Takpa doraemon. Ada ubi ada batas, Ada lori ada bas, Ada durian ada nenas, ada hari Rumah Kuning balas. Hahaha. Although, aku tengah consider jugak nak tukar rumah sukan atau tak tahun depan. Hahaha. :D

Tadi Salmi datang! Hahaha, peluk dengan dia, tapio aku bukan Lesbo ok? Rindu gila kat si mokk!! :) And tak lupa jugak Muz 'lurus' and Apiz Jo(Yang parents aku panggil G.I.Joe :P). Haha. Kira hari ni memang reunion lah. :)

Really, Hari Sukan never felt this way before. It was awesome. :) Balik, and terpaksa tunggu ayah habis kerja. Lewat sikit. Ditemani doraemon. :) Best lah hangout dengan dia hari ni. :) Tambah2 sayang kat si kaki pendek tu. Haha. men-jiwang pulak.

Kemudian G.I. Jongang join kitorang. Melalak nyanyi lagu. Mak aih, gila betul si Mereng tu. Haha. :D
I guess that's all. Tata. :D


No comments: