Friday, March 12, 2010

Ba-alif-Ngang :)

Pagi ni nak bangun pergi sekolah.... Mak aih. Macam nak merangkak. Penat woi. Tapi dengan niat yang baik lagi suci(penipu besar), aku torture jugak badan aku yang lemah tapi kuat(?) ni. Pakai baju PJ, sebab hari ni ada kelas. And of course, baju tukar? Apa tu? Tak pernah dengar pun? ;P

Mula2 pagi tu ceria jugak lah. Tapi lama2 tu penat lah senyum aje. So yang asalnya macam ni :), jadi terbalik macam ni: ): Serious takda mood gila.
Hari ni entah kenapa Meng Kiat bawak violin kat kelas. Bestnya, untung betul dia dapat belajar violin yang mahal tu. Tak macam aku yang tone deaf ni. Haha. So tadi kitorang suruh dia test test cuba cuba try try kan. Boleh tahan lah cara dia main violin tu walaupun banyak note yang lari(aku tau sebab aku pernah dengar lagu tu). Haih, cair, cair. :) then B.I., blablabla, PJ. Hoho, timbang berat and ukur tinggi. Aku punya not bad lah. Kira puas hati jugak lah.
Height: 1XXcm
Weight: XXkg
Yang 'X' tu, tak payah tau lah. Busybody aje. Ba-alif-Ngang betul. :P

And then kelaskelas yang boring. Memang rasa nak carut aje. Nasib baik aku kurang bercakap kalau bad mood.
Physics. Lepak dengan gwen? Boring lah. Pergi membongok kat Azim. Pergh. Bertambah boring. Tadi masa rehat takda selera nak makan. Adoi. Padahal sepanjang minggu ni perut aku macam parit. Asyik makan aje. Makan bukan sikit lak tu. (Kah3 nasib baik berat badan aku tak naik)

Then balik! Hari ni takda bacaan yaasin. Demi beri peluang untuk Hari Sukan esok. Hoho. Nak pergi ke tak? Semua orang dah ajak aku pergi ni. Tak kisahlah. Pergi aje. Daripada boring duduk rumah kan. Oh and tadi, sehari suntuk tak jumpa benda kaki pendek tu(Doraemon lah). Sampai balik tadi baru nampak kaki dia terkedek-kedek. Sembang2 lah jap. Hampir 4 hari tak jumpa. Rindu? Haha.
Agak lah. :) (tak reti2 nak mengaku)

Ergh, tadi malu gila siot. Adik si doraemon yang kembar 2 orang tu nampak kitorang. And Apiz pergi kacau adik dia tu. And then diorang tanya: 'Awek eh?' and 'Ohh, inilah kak Syu eh?' Adoyai. rasa macam nak lari aje. Segan wei. ;)
And then masa kat dalam kereta, ternampak apiz and syafiq esso lepak sekali. Gosh. Aku ternampak diorang peluk2 doe. Tak sangka pakwe aku gay. 0_0 So aku ni siapa??? Huhu, kekasih gelap dia ke? Hahaha. :D

That's all. Byebyebye. :)

No comments: