Sunday, March 14, 2010

suka Hati

Hari ni aku pergi melawat Opah lagi. Sekarang dia dah ditempatkan kat wad biasa.
Alhamdulillah, dia dah sedar, dah boleh gerak2 kan tangan, walaupun agak menggigil. :)
Tapi still tak boleh bercakap lah. Ada tube dekat tekak dia untuk sedut kahak.
Kalau aku cerita dengan DETAIL macam mana nurse tu sedut kahak Opah aku tadi mesti best kan? Ahahaha. Mak aku dah menjerit dah masa aku cerita tadi. :)




My Opah. Get well Soon! ;)

Hari ni Gwen and Len pergi Sg Wang and Times Square. Huhu, jealous wei. Tapi aku ada banyak sebab tak boleh pergi. Tawakal aje lah. Tadi diorang sms aku tau. Diorang nampak Nabil dengan Azah on the same KTM tau. Tengah date tau. Ahaha. Kak Azah, nanti cerita dengan detail tentang date korang dekat blog ye?? :D

I guess that's all. Oh and hari ni aku rasa agak kebuluran. Takda siapa2 yang murah hati nak belanja aku makan ke. Huhu.
Byebye. :)

p/s: Elma sayangss! Why did you delete your blog?! Huhu, sedih ni. ;(

1 comment:

Elma said...

Hye hye ! :D
Hahah . Aku delete blog ade sbp ar weyh .
Huhuhu :(
Tanye ajimm ! :P
Heh . Tape2 . jgan sdiy2 :)
Nantkan kemunculan blog aku yg baru . Ngee :P

Alhamdulillah laa opah da sehat :))