Monday, March 22, 2010

I'm back babe!!

Mwah! *Aku sayang Blog* Mwah! *Aku rindu Blog*
Hahaha. Gila wei tak dapat mengadap laptop sepanjang kat terengganu.
Makan, tidur. Tu aje lah kerja aku. Sampai melekat panggilan PANDA. Huh. :P





Haha. Candid aku punya lah liat nak bangun pagi. Solat lah woi. ;P
And aku potong rambut! Yeah~ Nampak macam character anime dalam Jigoku Shoujo. Hahaha. :D Amatamat berpuas hati yaww. :)

Semalam balik aje daripada terengganu terus pergi lawat Opah aku. Alhamdulillah, dia dah beransur sihat. Semalam buiat lawak2 bodoh pun dia boleh senyum. Tapi tak boleh cakap lagi lah, sebab ada tube kat leher dia. Takpa lah, biar lambat asal selamat. (Ada kena mengena ke?)

Bangun pagi tadi, memang liat. Penat wei. Nak ponteng, tapi ayah tak bagi muka pulak. So akhirnya sampai lah aku depan sekolah. Masuk sekolah sama2 dengan Elma :) Haha, gosip kejap, and then lepak2 dengan Len. Dia cerita pasal Sg Wang and Times Square, masa terserempak dengan NaZah(Nabil & Azah. Haha), and Yamaha punya guitar audition. Macam2 lah aktiviti kawan2 aku ni time cuti. Jealous wei. ;(

Then, Gwen sampai. Ta Da! Aku dah nak meletup, nak tau kesudahan dia dengan konsert Super Junior "Super Show 2" tu. Dia dah habiskan RM400++ untuk tiket VIP yaww. Woah. Belum sempat aku meletup, dia meletup dulu. Menjerit dekat tengah2 perhimpunan. Kiri kanan dah pandang. Bapak gila wei. Nasib aku terlalu sibuk ketawa, tak dapat nak tampar Gwen.

Gosh, jealous wei. Front row bhay. Dia dapat lambai2 senyum2 dengan artis2 kesayangan kitorang tu. Gwen dah rampas my Dong Hae~~ Aduh. Cair. Sepanjang hari ni dia bercerita pasal SJ aje. Haha. Biarlah. Asalkan dia happy. Aku pun tumpang gembira. :)

Hari ni Azim takda wei. Bapak lah. Gila boring, Dia ni nak cuti lebih2 pulak. Mana adil. BOIKOT AZIM! Mwahaha. Oh and tadi aku dengan Natalia meggedik menggilo dalam kelas. Kah3. Bengong kau Nat. :D

I guess that's all kot. Byebyebye. :)

No comments: