Thursday, March 25, 2010

Latests!

Semalam sedih wei. Tak dapat nak update blog. Ayo. Homework rush. Gila rajin aku tahun ni.
Hahaha. Bajet wei. So semalam naik pentas wei. Ambil sijil Debate hari tu. Bangga? Segan? Haha. Lebih kurang macam tu lah perasaannya. dah lah baju aku berbekas cat. Orang asyik tanya aje. ;P

Kebanyakan pelajar 4 Dinamik takda hari ni. Pergi Kilang Chocolate Beryls dengan Kilang Yakult. Yumm. Bestnya. So aku agak sunyi lah hari ni. Dapat buli budak2 kelas 4 Elit aje sikit2. Haha. Cuba korang teka siapa :"Stesyen Batang Benar"? Hahahahaha. :D

Then Ko-ko, aku masuk balik Kelab Bahasa Inggeris! Boring lah dekat kelab kebudayaan. Takda kawan. Takkan aku nak lepak dengan budak2 lelaki aje kan. Nanti apa pulak cikgu2 tu umpatkan. Nasib baik cikgu Yuslina meneriama balik aku yang pernah derhaka ni dengan tangan terbuka. Hahaha. Then, cikgu cakap kitorang kena buat skrip drama untuk Hari Guru. And drama tu akan dihandle oleh cikgu2 practical dari South Province, Mainland China. Fuyoh. :D
Diorang lawa2 wei. Sampai sangap Shun Ken. Lalu depan kelas buat double take. Lepas tu separuh jerit dekat cikgu Jamilah: "She's so beautiful lah teacher!" Hahaha. Memang gila lawak lah time tu.

Then kelas2 seperti biasa. Tak suka lah. Cikgu2 suka sangat bandingkan kelas kitorang dengan pelajar 5 Elit sekarang. Kami manusia biasa lah. :P
Blablabla. Balik! Tapi aku tak balik pun.

Gwen nak masuk Tarian kelab Kebudayaan tu. Aku kira join aje lah kan. Mula2nya stayback untuk tu, tapi semalam takda pulak. So pergi rumah Len. Menggilo lah aku, Gwen, Len and Malcolm. Haha. Adik2 aku tak nak masuk Science Stream tahun depan. Haha. Baru awal tahun. Tunggu dapat result baru cerita ok? :)

Malam, homework rush Tasawwur! Sempat siapkan latihan, lepas tu aku and family pergi Jusco S2. Beli buku rujukan(bajet rajin) and makan aje. McD. Yeah~ My favourite Spicy Chicken McDeluxe. Yumm. :) Then balik and buat nota Tasawwur bab 7 sampai 9. Gila tension. Akhirnya siap pukul 12 tengah malam! Yeah!

And that's all for yesterday. Nanti aku update cerita hari ni pulak. Bye. :)

No comments: