Friday, November 26, 2010

Selamat Hari Tua (?)

Holaaa~ Panda2 kat blog aku ni bawa tuah lahh! Hahaa. Maybe kot. Sejak aku tukar layout ni, macam makin ramai pula orang yang mai singgah kat blog aku yang tak seberapa ni. Hahaa, yeah yeah aku dah famous, hahahaa (Gilaa)

So, hari ni, aku nak cerita tentang sahabat aku ni.
Namanya Nur Ain Hamdan.
Berusia 16 tahun pada hari ini, 26 Nov 2010.
Sudah ditaken sepenuhnya oleh Norman Rasyidi (betul ke aku eja nama dia ni?)
Kitorang bersahabat sejak form 1 lagi, and sampai sekarang pun still rapat.
Gaduh? Bertekak? Salah faham? Ohh, itu sudah biasa.
Tapi dia tetap kawan aku sampai bila2.
Nak cari pasal dengan dia? Maksudnya memang tengah gali kubur dah tu.

Hey Sahabat. Selamat Hari Lahir. Semoga panjang umur and murah rezeki. Harap kau happy sentiasa, jangan nangis2 lagi. Be strong yaa?? Aku sayaaaang kau :)


Hahaa, tu je kot. Kebosanan kat rumah ni. Kejap lagi nak tengok cerita Harry Potter 1-4. Masa tu muka Daniel Radcliffe comel lagi. Sekarang muka dia tak lawa sebab rahang dia BESAR sangat. Hahaa. Harry masa mula2 masuk Hogwarts comel kan? Ngee~ Aku tiap2 kali keluar cerita Harry Potter baru aku akan angau buat sementara waktu. Hahaaa. Aku nak Harry Potter, Hermione and Ron yang muka bodoh2 tu <3

No comments: