Saturday, November 27, 2010

Odd?

Heyhey. :)
Semalam aku pergi Giant! Hahaa. Best dapat merayap, Giant pun jadi lah. Actually, pergi Giant tu nak teman ibu pergi cari baju, ada function malam ni kat Kuantan. And aku pun termasuk sekali lah. Temanya hitam-merah. Tapi baju yang ingin dicari tak ada. And aku pula, instead of beli dress hitam-merah, beli dress hitam-purplish pink. And kepada mereka2 yang biasa mengenali syu yang tomboy dan keras kepala, korang akan gerenti gelak guling2 sebab, YES, yang ako beli tu Dress. Dress panjang yang flowy tu. Hahaa. Mula2 beli tu kelakar pun ada, sebab aku takut nampak pelik nanti. Tapi lama2 tu, lantak pi aku lahh kan. Dare To Wear ;)

Hahaa, no komen. Jangan gelak ok! XD

Jiran aku ni tingtong sikit. Beli helmet buat collection, tapi MOTOR takde! Pakai helmet buat tidur kot. ==''

Spontan. Ahaa. Agaknya time ni aku tengah kutuk dia kot. :P

Lalalaa, sekarang tengah bersiap ke Kuantan! Byebye :)


No comments: