Tuesday, November 23, 2010

In A Flash!

Hullo semua! Dah lama sangat kan aku tak update blog! Sebenarnya aku baru balik dari terengganu Jumaat lepas, so aku terlepas Jamuan Kelas 4E kat McD. Huaaaaaa~ Ruginyaa! Aku dengar Gwen cerita masa kat McD tu sangatsangatsangat best! Havoc! Hahaa. Rugi rugi....


Masa kat Terengganu, aku banyak habiskan masa pergi rumah saudara mara je. Merayap lah, apa lagi. Misi masa balik terengganu telah tercapai dengan jayanya. Misi tersebut ialah: berinai(hahahaa), haircut(again?), and aku ngan ibu dah tempah baju kurung. Ngeh ngeh :D

Pengorbanan Rambut, hahaa. XD

After look, dengan Addition inai di tangan, ngee :)

My niece, comel tak? Hahaa. Kesian kucing tu kena seksa dengan dia. Aduhh! :P

And then, kat Terengganu, aku and parents aku buat aksi gilaaa babi. Hahaa. Ayah booking tiket Harry Potter 7! Oyeahhh~ Tapi. Kitorang kena drive 2 jam untuk pergi ke panggung wayang terdekat, iaitu di Kemaman Mesra Mall. Fuhhhh. Tapi berbaloi lah dapat tengok Harry Potter! Kyaaaaa~ Aku tak sabar nak tengok Part II~ :)
Nak tengok Harry Potter! Yipeee~ :)

Kat Terengganu juga, dapat beli Doraemon~ Hahaaa. Tenkiuuu Ayah! Walaupun lepas tu ayah menyakat aku pasal Doraemon tu. Hee. :)

My Doraemon (Hmm, imissyouu bie)

Semalam pergi outing dengan Gwen, Len and Boyfiee dia kat MidValley. Talking non-stop! Hahaa. Sampai sakit tekak aku. Asalnya nak tengok wayang, sekali Gwen cakap dia malas pula. So aku teman Gwen shopping sementara Len dengan Labu pergi tengok wayang. Hehe. Pandai kan strategi aku and Gwen. So kitorang mula berjalan, and dengan jayanya kami jajah semua Gift Shop and Kedai Perhiasan kat Mid tu. Sampai lenguh kaki lahh. Tapi lastly sebab tunggu Len merayap dengan Labu lama sangat, kitorang berdua pun  balik dulu. Gwen dah mula gelabah masa dalam KTM sebab dia berjaya habiskan hampir RM200 untuk shopping! Hahaaa. Kesian, tapi kelakar pun ada. Aduhh XD

Hmm. Agaknya tu je lahh kot. Tak tahu nak cerita apa, banyak sangat sebab bak kata Jijah, aku dah lama menyepi. Hahaa.

Good Luck SPMers 2010! Chaiyokk! :)

No comments: