Thursday, November 25, 2010

Kerja Cuti Sekolah

Makan
-
-
-
-
-
-
Tidur
-
-
-
-
-
Merayap
-
-
-
-
-
And lebih kurang macam tu lah cycle dia... Bosan. Hahaa. Semalam keluar pergi Terminal dengan parents aku. Suka tengok baju lawa2 tapi takda fulus. Hahaa. Mission aku kat Baju ELMO! Tapi baju Elmo yang aku cari tu dah tak ada... Tapi yang lagi lawa punyaa ada <3 Hahaa. Tapi  aku tak beli apa pun... And aku pun berkenan juga tengok baju The Beatles tu, tapi sebab aku dah ada, malas lah nak beli lagi. And semua baju2 ni aku nampak kat kedai SPACE JUMP. Kedai Apiz belikan aku baju couple dulu, hehe. Betul2 sebelah kedai favourite mak aku rupanya... :D

Sesame Street! Nak Elmo dengan Cookie Monster! Hahaa :D

Then kitorang pergi lepak kat McD baruu :) Masa aku tengah duduk, ayah and ibu yang tengah order makanan panggil2 aku. Rupa2nya jumpa Krol! Hahaa. Jumpa dia semalam, rindu pula rasanya kat kawan2 semua. Huaaa... Nak keluar dengan diorang lahh, lepak2 sekali, mesti syokk kan?? :D

Itu je lah kot nak cerita, hahaa. Boringnyaa! Byebye :D


No comments: