Thursday, November 25, 2010

award :D

Award  by yyunie <3
Thanks dear, hahaa :D


1. Apa pandangan awak terhadap blog Atika Aula
Blogger Tegarr nihh! Hahaa.

2. Kenangan manis dalam hidup awak?
Hmm. Banyak kot :D

3. Kenangan pahit dalam hidup awak?
Banyak jugaa. ;) Tapi benda2 ni buat mematangkan aku kot. Hahaa. Matang ke Syu ni?? ==''

4. Adakah awak dah berpuas hati dengan kehidupan awak yang sekarang?
Nak lagii! Hahaaa. XD

5. Sebutkan 3 impian dalam hidup awak yang belum tercapai lagi..
Saya nak capai cita2 saya untuk jadi Doktor! Hahaa. Nampak macam tak percaya kan saya nak jadi doktor? ;)
Saya nak jadi blogger yang berjaya dan ramai peminat! Hahaa.
Emm, saya nak semua impian saya yang saya tak ceritakan di sini tercapai! Amin :)


6. Tag 10 orang untuk menerima award ni.
Silalah ambil! Kerana dirimu begitu berharga ;)

No comments: