Thursday, November 4, 2010

:D

Tengah boring. Hahaa. Sehari ni aku rasa dah berapa kali dah update blog ni. :D
Hrmm. Teringat pula kat Alamanda semalam aku ternampak pasangan couple ni. Memang comel :)
And no, diorang tak pakai baju couple ke apa, juz diorang sangatsangat stylo ;)
Yang perempuan tu sangat funky, warna-warna Malaysia? Hahaa. :)
Yang lelaki tu pun not bad, walaupun tanpa rambut afro dia, mungkin lebih handsome kot.
Yang aku paling suka tengok, style lelaki tu kot. Baju kotak2 lengan pendek and jacket hitam sleeveless.
Hey, hot lah weyy, macam jepun lahh style dia :)
Masa aku tengok lelaki tu, teringat kat Apiz. Haha. Kalau dia pakai macam tu.... mesti comel. Haha. Adeh2, Syu dah start berangan nihh. Huhuh. Aku rindu dia lah.
Tu lah, pagi tadi marah. Marah2 pun sayang juga. <3

No comments: