Monday, November 29, 2010

I'm back babe! :D

Hoho. Macam mana nak cakap yang reunion DTA(Diploma in Tourism Administration) '86 di Duta Village, Kuantan yang dihadiri oleh mak aku, family and friends tu sangatsangat best? Hahaa. Aku mula2 tu boring juga, sebab aku dengar orang2 tua tu je dok kecoh, aku lak takde gang. Time malam tu baru best, anak2 kawan mak aku pun ada time dinner tu, so aku lepak dengan diorang je. Tengku Farrah Adreena and Aina Suraya, korang memang syokk! Hahhaa. Actually, aku ni kan jenis yang tak reti nak menegur orang ajak berkawan ke, bersembang ke, tapi sebab keramahan diorang ni, kitorang terus click ;)

Sampai2, lepak kat beach!

Yeahh! Pantai~ :D

DTA Gang

Then lepas lepak2, siap2 pergi dinner malam ni :)

Tadaa~ Gadis dan Bunga, hahaa :D

Almost ready ;)

Dinner, tak kurang hebohnya... kalah group remaja yang reunion :D

Adengan suap menyuap :D

Dapat goodies~! :D

Photographer: Farrah :)

Happy Reunion :)

The Ladies ;)

Sulaiman's Family :)

The Next day, lunch sebelum beransur pulang :D

Yummy lunch, ambil gambar dulu :D


3 dara + 1 mum :D

See you soon, sayonara~ :D

That's all kot, byebye :D

No comments: