Tuesday, June 1, 2010

Assalamualaikum.
Haha. Hai semua. Aku rindu blog aku. Teringat dulu2, rajin aje mengupdate blog.
Huhu. Takpa, sabar Syu! Exam sampai Jumaat ni aje.
Kemudian cuti2 Malaysia!
Ergh, sementara menunggu setiap saat, setiap detik sehingga tibanya penghujung hari Jumaat,
DILEMMA!
Nikmat waktu tidurku yang ditarik! Mwahaha. T_T
apadaa. Haha. Sekadar penyedap hati kot.
Aku rasa agak frust sebab aku rasa I'm not doing too well dalam exam mid year ni.
Dah lah pesaingan dalam 4E tu hebat2 belaka!
Nak maintain result sama taraf dengan pelajar2 Melayu sendiri seperti Elma and Gjah yang otak geliga dan hot(hahaha) tu pun susah!
Huhuhu. Stress2. Ada jugak yang pengsan lagi ni kang. Haha. Takda lah. Gurau aje.
Kalau aku pengsan lagi aku kena maki. Gila kejam. XD
and I guess that's all kot. and ramai orang asing yang add FB aku.
Wakaka, dah famous. Gila perasan. Haha. Takpa lah, anda dialu-alukan untuk add saya ye!
Saya tak makan orang, walaupun rupa saya dikatakan sedemikian. Haha.
And Amirul Denil. Haha. Aku memang abang yang agak bengong. Wakaka.
tak guna betul, abang sendiri pun kutok kaww2. Haha.
Gurau aje. harap diampun ye. Huhu.
Adios and see you again. :)

No comments: