Friday, June 4, 2010

Merdeka!
Ya, kami sudah merdeka dari peperiksaan pertengahan tahun! Wahwahwah, sakan! Haha. Gila lah. Memang stress gila minggu2 ni. Huhu.

Hey, apa planning korang cuti2 ni? Esok aku dah nak balik terengganu. Jadi tak tahu lah boleh online tak. Huhu. Aku rindu bloggie, dah lama gila aku tak dapat nak update betul2, sampai dah tak tahu nak update tentang apa dah, semua idea dah hilang. Haha. Aku ada lebih kurang 3 invites kot yang mengajak aku keluar cuti2 ni. Salmi, Ain and dia. Haha. Entah boleh pergi ke tak, dah lah takda fulus. Haha.

Oyeah, my mum baru2 ni gila obses dengan gambar2 dia sibuk upload dekat FB dia. Gambar2 lama dia. Haha. termasuk gambar2 lama aku. Buruk wey. Haha.

nurulsyuhadasulaiman and sulaimanyusoff
daddy's daughter :)

Hari ini hari berSEJARAH. Haha. No, aku bukan cakap tentang periksa sejarah kat sekolah tadi. Haha. Kalau orang2 terdekat tu, tau lah kot tentang apa. Just nak cakap, aku pun tumpang gembira tau. Haha. Korang kan besties aku yang terbaikk! Besties semua, moga happy2 selalu! :)

Hari ni si dia dah balik kampung. Ada perkahwinan. Hee. Entah lah. Aku tak tau kenapa baru2 ni aku jadi speechless kalau aku nak bercakap tentang dia. Takut terlebih atau terkurang cakap. Haha. Maybe, aku tengah happy kot sekarang. Vitagen and skittle tiap2 hari, Shinbei, baju couple tu lagi. Macam2. Padahal aku yang patut pening kepala nak bagi dia hadiah, birthday dia dah semakin mendekati. Haha, baru nak kumpul duit beli hadiah, awal2 tak beringat. Tak senonoh Syu ni kan. Haha. Erm, sebenarnya, hadiah apa pun, aku tak set kan lagi. Bagi tepung aje lah. Haha. Erk, tak sampai hati lak. XP

Baru2 ni dia dan kawan baik dia develop dalam 1 minat baru: KARAOKE. Mak aih. Sakit wei dengar diorang meraban sampai 1 jam. Dah lah tarik suara pun tak lepas. Haha. Aduhai, korang ni pelawak terhebat lah. Haha. And tadi, dia call lagi. Dengan pakcik and adik beradik sekali. Adeh, segan2. Tapi diorang gila sporting, kelakar. Haha. Mesti seronok kan ada family macam tu? Huhu. XD

Haih, Doraemon, rasa macam nak sewel dah ni. Haha. Sewel sebab sayang kat doraemon lah. Haha. Bahagia tak terkata, thank you.

Wake me up if I'm in dream. Because everything seemed too good to be true.


No comments: