Wednesday, June 9, 2010

Bored ;(

Boring lah. Ayah cepat lah balik. Nak keluar lah. Haha.
Esok, kepulangan ke negeri sembilan. wahwah. Byebye terengganu. See you time puasa or lepas raya nanti kot. huhu. Semalam, chatchat dengan dia. Haha. rindu lah. Tak sabar nak jumpa jumaat nanti. :)

Woit, dengardengar ramai orang nak keluar Jumaat ni? wakaka, okay2. Aku rindu korang. Haha. Padahal tiap2 hari jumpa muka korang dekat sekolah kan. dah naik muak dah tu. Haha. Wey, budak2 reunion aku nak pergi meet kat Kbox inti siot. Huahuahua. Takpa lah, nanti korang ambik gambar banyak2 okay, upload kat FB korang, aku nak usha2. Haih. ;(

Hari ni Salmi cakap dia datang terengganu, nak lepak sekali. Oyeah! Amie cepatlah datang sini, aku nak jumpa kau mokk. Haha, kita lepak ambik angin kat pantai batu burok ok? main layang2 doraemon yang ada jual banyak2 tu. Haha.

Bosanbosan and lapar. T.T


2 comments:

yyunie said...

hoyy hoyy ,
aku pown nak maen layang-layang jgak !
wekkkkkk :P
hahaa . slamat pulanggg ! :D

Syu said...

amie x jd dtg pn. huhu.
oyeah! home sweet home ;)