Tuesday, June 8, 2010

Haiz TT

Hari Khamis, aku pulang ke Negeri Sembilan. Home Sweet Home.
Jealous wei. Apiz and the gang nak keluar pergi the Mines masa hari tu! Huhu. Nak nangis, huahuahua. Aku nak ikut jugak~ >o<
Haih, tawakal aje lah. Hari Jumaat datedate dengan Apiz. ^^
Tapi dah clash dengan reunion graduates 2006 SJK(C) Chio Chiao. Tak dapat pergi jumpa korang semua. Korang tau tak aku rindu korang gilagila? Siapa suruh korang hantar invites lambat, aku pergi yang mana aku dah janji dulu. Huhu. Aku teringin nak jumpa korang~
Haih, lain kali aje lah. Kalau ada rezeki, ada jodoh. Huhu.
Starting hari sabtu, aku dah tak boleh keluar. Ayah aku ada course, pergi Mauritius. Oustation seminggu. Aku kena lah terperap dekat rumah. Nak keluar takda transport. Haih, this is so unfair.
Aku nak bersosial jugak. >.<

Haiz Syu, sabar je lah. T.T


No comments: