Friday, May 28, 2010

Hari ni ada masa terluang. Haha. Diberi kebebasan untuk mengupdate apa2 yang patut.
Haih, exams ni memang spoiler lah. 2 minggu pulak tu. Ergh. T__T
But then, ada part dalam diri aku yang rasa happy sangat kot. Haha. Kenapa?
Maafkan penulis entry ni jika anda rasa tersinggung dengan kegembiraan dia. Haha.

Hari Isnin, 24 May.
Exams. Hish. Pening2. Habis sekolah terus balik rumah. Planning asal nak tidur, simpan tenaga untuk malam nanti mengadap buku. Haha. Macam ultraman pulak bunyiknya. Simpan Tenaga konon. Then tengah lepak2, dapatlah 1 call. Hoho, Si Dia lah. Dia cakap, nak datang rumah. 0_0

Agak nervous wey. Ni 1st time dia datang. Cakap nak hantar barang. Huh? Barang apa? Then dalam pukul 4 lebih, dia call. cakap dah sampai, tapi yang paling best, diorang salah rumah daa. Haha. Apa lah kau Ajim. Ada beg plastik besar kat tangan dia. Dia bagi aku. Hadiah, katanya.

Panda Bear! Haha. Saja aje dia ni, mentang2 lah nama panggilan aku sedemikian rupa. Haha, nasib baik panda tu cute. Then susah2 datang, aku pun bagi lah diorang air and biskut. Memang itu aje yang ada pun. Lepak2 kejap. Adoi korang berdua ni, memang buat aku speechless lah. Haha. Then tak lama tu, diorang balik.

And well, sepanjang minggu tu, aku dengan Doraemon asyik bergayut kat telefon aje kot. Lepas habis study aje, bergayut. Adeh. Suka sebenarnya. dalam kata lain, malu tapi mahu? Haha. and tiap2 pagi dia belikan aku Vitagen and skittles. Yumm. And Gwen pun ambil kesempatan kat Vitagen tu, and kami berjaya buat Hoh Shu Wei and Janet jealous tengok kitorang melantak vitagen tiap2 pagi. Haha.

Seriously, even case 'Surat Cinta' dengan ustazah Zawiah and Pengetua tu pun boleh tak boleh top-off rasa happy ni. Sekarang panda tu dinamakan 'ShinBei'. Haha, kenapa Shinbei? Sebab dia kecik, pendek and bulat macam Shinbei kot. Haha. And sebab, 'Shin' tu, codename yang aku letak kat Apiz masa aku, Gwen, Len and Ain gila jepun dulu. :)

Dear Doraemon.
Terima kasih sangatsangat sebab buat i happy. Thanks untuk hadiah2 tu, buat susah2 aje. Segan lah. Hee. Oh, and i akan jaga Shinbei baik2, jangan risau, i takkan pukul dia kalau i marahkan u. I suka sangat dengan Shinbei, senyuman dia macam u. Haha, tapi jangan jeles, dia tak boleh lawan u. And really, i sayang u.


No comments: