Saturday, May 1, 2010

New

yeah, dah dapat lagu yang aku suka and sesuai dengan blog aku.
Yeah, blog aku nampak agak kelam bukan. Hoho. nanti2 lah aku cari layout yang kena dengan jiwa. Just that sekarang, jiwa tengah kusut, kacau. XD

Hey and anyway, guys yang mengenali diri ini, atau sesiapa aje lah.
Aku rasa macam aku dah berubah sangatsangat.
1st symptom, entah sejak bila. Aku suka PINK. Azim has found a good joke on this one.
And even that, sense of fashion aku sekarang pun agak lain. Err, lebih feminine kot instead of T-shirts and Jeans yang mak aku selalu bebelbebelkan dulu?
Aku rasa macam aku lebih senang terasa or in other words, lebih sensitif kot, berbanding dulu.
And sekarang panas baran aku semacam. Sampai sendiri pun rasa benci. Ergh.
I need your help. like S.O.S.
Please comment tentang apa2 perubahan lain yang korang nampak tentang aku.
And jugak whether perubahan tu baik atau teruk.
Aku tau, setiap orang akan mengalami 1 fasa perubahan dalam hidup.
And aku terima perubahan diri aku. I don't think I have any problem there.
Tapi kalau perubahan tu teruk, takkan kita nak accept kan?
What should I do???

p/s: please jangan penuhkan shoutbox aku. rajin2 kan lah tangan anda untuk comment di bawah post ini. terima kasih.

No comments: