Tuesday, May 11, 2010

Undefined.

Ergh sekarang ni macam2 problem laa.
Keadaan aku dengan Apiz sekarang agak goyah. Err, entah lah. Susah nak cerita. Still on the way nak perbetulkan masalah. Aku just berdoa sangatsangat supaya aku dapat Apiz yang dulu balik. Aku tak suka dia yang sekarang. Yang tak fikir tentang orang lain ni . Hurm.

Agak panas hari ni bila Nat cakap tentang tu tadi. Dia ingat benda ni main2 ke. But then, mungkin dia buat macam tu untuk lupakan. Aku akan fikir dulu kot. Bagi dia masa lupakan semua tu. Tapi kalau la bie tau. Hancurnya hati ni, tiada siapa yang tau. Kepercayaan i kat u hampir berkecai.

And semalam, haha, aku pengsan. Ini cerita betul bukan cobaan ye. Pagi2 tu ok lagi. Aku nampak Apiz kat dalam kelas dia seorang2. Pelik, so aku pergi tengok. Panggil2 tak berjawab. Risau aku, dengan dada dia yang turun naik, aku pergi panggil Azim and Nabil. Nasib baik dia tak ada apa2.

Tapi sebaliknya lepas tu dada aku sakit, pedih! Argh, perit! Tapi aku tahan sampai kelas Bio. Yang aku ingat cuma nafas aku yang tak stabil, sesak, mata yang hampir kabur. Benda yang cikgu ajar pun tak masuk. Sampai lah nafas aku turun naik dengan cepat, berbunyi laju. Tangan dan kaki aku kejang. Aku masih dengar Gwen and Lai Chin panggil cikgu. Lepas tu pulak, aku tak berapa tau. Aku hanya separuh sedar dengan keadaan sekeliling.

Aku rasa aku diangkat, tapi tak tau kat mana. Rasa macam ramai orang yang memanggil, tapi aku tak mampu nak bersuara. Lepas tu, yang aku ingat, aku diusung ke kereta. Aku diangkat oleh seseorang. Aku bersuara kepada Lai Chin dan Hui Shen, tapi tak tau apa yang aku bicarakan. Kemudian --------

Bila aku sedar, ayah dah ada, tengah bercakap dengan cikgu Jamilah Aman yang bersuara lantang, walaupun di klinik. Medical Assistant tu cakap, stress yang terlampau. Serious? Dia tak check pun? -__-''

Lepas tu, balik. But dada aku still sakit lagi. Malam tu, aku pergi klinik. Doktor tu cakap, maybe gastrik makin teruk sampai naik ke dada. Ergh. Kena lah. Bebel2 lagi.

Hari ni, datang sekolah. Kecoh. I'm sorry for the chaos. Thank you korang yang tolong aku. So hari ni, Gwen cerita.

Lepas nafas aku turun naik tu, dia panggil cikgu. Panik teacher. Then ramai2 angkut aku pergi bilik persediaan makmal. Diorang cakap2 dengan aku, tapi aku tak ada response. Diorang papah aku turun, but then aku tak sedar balik, so diorang angkut aku turun. Sampai kat kantin, letak dekat atas kerusi panjang tu. Then pergi klinik, aku pass out lebih kurang 1 jam ++. Then kecoh lah kat Apiz. Gwen cakap Apiz dah lari turun bawah nak cari aku, but tak sempat. Then dia tanya Gwen pasal aku, but kena marah pulak.

Gwen cakap kat dia: "Semua sebab kau lah. Dia risaukan kau sampai nanges2 sampai sakit, kau boleh buat macam ni kat dia. Bodoh, Kejam , bangang, celaka ----- aku tak nak cakap dengan kau!"

Aww, Gwen. Thanks for having my back.
Apiz, thanks sebab risaukan orang. Jangan ambil hati dengan apa yang dia cakap, ok?
And semua, thank you. You guys are the most attentive when i really need it.
Sorry for the trouble.


No comments: