Sunday, May 2, 2010

Iron Man 2

Iron Man 2
Hari ini pergi hiburkan hati yang kacau dengan tengok wayang. Haha. Booking tiket pukul 2 pagi tau. Nasib baik dapat, full wei. Ye lah, dah lah hari cuti, Labour day. So selamat hari pekerja kepada pekerja2 seluruh dunia. wahwah. XD
Pukul 4, keluar rumah. Nak jalan2 dulu sebelum tengok wayang. So pergi kedai buku 'terkenal' tu. Polpular lah. Beli buku rujukan tasawwur and diary baru. alaa yang hilang tu. Huhu. sedih lah setiap kali terkenang diary lama tu. Aku rindu betul dengan diary tu. Huhu. But hidup mesti diteruskan. Kini aku sudah ada penggantimu wahai diary. haha. cantik and ada Pinkish sikit. haha. Syu minat pink wei. Tak sangka kan. haha.
Then pergi kedai laptop kejap. tanya dia pasal kerosakkan laptop tu. adoyai. then aku pergi beli komik. bengong lah. ada 1 couple ni kan nak mengumpat orang tapi tak profesional, pandang2, cuit2 lepas tu pandang aku direct. bodoh benar. haha. lantak kau lah. kenapa diorang buat macam tu? sebab style aku hari ni pelik kot? suka hati aku lah. dah memang style aku pelik, ada kau kisah? badut pun bukan kau. XP
Then tengok wayang. cerita dia best. kalau nak dibandingkan antara cerita 1st and 2nd, dua2 best. The technologies dalam cerita ni memang awesome. wei aku nak lah baju besi iron man tu. haha, dalam cerita tu baju tu boleh jadi briefcase, kalau perempuan mungkin boleh jadi handbag kot. boleh guna baju tu belasah orang. haha. nahas lah korang yang buat aku bengang. hahaha. berbalik kepada topik, special effects superb, and aku lebih suka cerita remake iron man daripada remake cerita2 superhero marvel comics yang lain. and watak iron man ni eccentric, haha, memang taste aku. pelik and lawak. :)
6.45 p.m. sampai 8.40 p.m. and ada sesetengah orang tak reti bahasa betul tak tau nak silentkan phone dalam panggung. habis cerita, terus pergi airport, jumpa kawan ayah, South African, Mr. Suleiman. haha. makan KFC yaww. and hoho, anak dia (sebaya dengan aku ) dah ada boyfiee. Tak sabar2 nak tunggu dia email aku, nak korek rahsia! hahaha. XD
Hari ni fun gila! and ini adalah sikit photos. kalau nak tengok lagi sila lah usha2 facebook saya. :)
p/s: gambar2 tak dirotate and malas nak edit. so sebab tu agak weird. haha.

multicoloured. ;)
bubbles :)

daddy's daughter


I <3>


Desperate looking. -__-'' but still, aku dah jumpa diary baru. hee. :)
nenek nerd.
komik baru lagi. :)
That's all folks. Byebyebye. :)
p/s: salmi datang tusyen esok! Yeah! Imy Amie!! :)



No comments: