Friday, April 30, 2010

-_-

Pelbagai cerita, namun tak mampu aku coretkan semua.
Aku sedang mengalami minggu yang tidak menyenangkan.
Adik, kenapa kau macam ni? Jangan sempitkan pemikiran kau boleh?
Dunia ini penuh nikmat, perlukah kau berputus asa sedangkan kau belum puas melihat dunia?
Tiada faedahnya mengakhiri segalanya.
Aku cuma harap kau sedar.
Tahniah, Wan Amirul Hafiz, atas kelahiran adik perempuan yang baru.
Aku tumpang gembira. :)
And maaf semua. Mungkin salahku yang tidak berterus terang.
Tetapi kedua-dua mental dan fizikal aku adalah seorang perempuan.
Hanya kerana aku berperangai seperti lelaki tidak bermakna aku harus dilayan seperti lelaki.
Maaf, Nurul Syuhada bukan 'Syu' yang dulu.
Hari ini berlaku pergaduhan antara aku dan sahabat aku.
Aku kehilangan Diary aku yang berharga.
Ditambah dengan masalah yang biarlah rahsia.
Haih. Hanya sabar yang mampu menenagkan semua.

No comments: