Tuesday, May 4, 2010

Late!!

May. Month of Birthdays. :)
Seems like ramai kawan2 aku punya birthday bulan ni.
Jadi Syu, lain kali jadikan peringatan. Sebelum bulan May kena kumpul duit beli hadiah. Haha.
Insyaallah kalau tak ada aral melintang. ;)

1st, the Eldest through the month.
Happy Birthday Fisya!
Actually, tak banyak yang aku tau tentang dia. But she's a nice friend. Seronok kawan dengan dia, walaupun kitorang jarang berinteraksi. Haha. Happy Sweet16, ceria selalu :)

And Jeng jeng jeng,
Yangku Elma Ayyunie Sulaiman & Nur Azizah Marzuki
Selamat Hari Jadi yang ke-16 sayangs!
Oh, and aku ada cerita tentang diorang berdua.
Dulu, aku ingat mereka takkan dapat rapat dengan aku.
Seorang budak otak masuk air and diorang pulak orang2 yang almost perfect.
Beza yang agak ketara. Sampailah aku baca blog dia.
Betul cakap dia, mereka hanya manusia biasa.
Rupanya jurang perbezaan kitorang sikit sahaja.
Mungkin salah aku kerana berfikiran agak prejudis.
Tapi di situ lah segala permulaan yang sebenar-benarnya.
Kini hari2 yang aku lalui adanya mereka.
Pelengkap, penuhi makna suka duka.
Bak kata orang 'tak kenal maka tak cinta'.
Elma and Jijah, aku sayang korang berdua. :)
Sekian, terima kasih. :)
p/s: Coming Soon
Aleesya Iman Qaisara
Nurul Nasuha


No comments: