Thursday, April 22, 2010

Cerialah ;)

Hari ni hari yang best buat aku. Haha. Senyuman yang tak lekang sejak pagi tadi. :)
Hari ni sampai2 sekolah ada pelangi. Somehow, it made my day. Rasa macam tenang, sejuk aje hati melihat kekuasaan illahi. :)
And so on, perhimpunan pagi tadi kejap aje. So balik kelas, and aku ternampak-- DIA. Orang yang aku seminggu tak jumpa! Wan Amirul Hafiz, a.k.a. Doraemon. Haha. rindu jugak kau dekat dia ye Syu? Yeah, I do. Happy happy. :)

Then kelaskelas yang berjalan seperti biasa. Huhu. Tapi hari ni 2 budak yang aku selalu buuli, Azim and Nabil tak datang. Nabil mungkin sebab tak sihat kot, tapi Azim aku tau dia tak nak datang sebab tak siap PEKA Biology. Hahaha. mengelat gila kau. Pemalas. XP

Rehat tadi aku sempat jumpa dia sekejap aje. Huhu. Nevermind lah. Aku akan try tunggu kat bawah pokok lepas balik nanti. :) Time rehat aku lepak2 kejap dengan Dyla and Nabilah. Saja2 jumpa kawan2 merata-rata. Dyla kasi name tag dia dekat aku. Haha. Saja aku mintak untuk collection. Kek coklat, thanks sayang! :) And Maisarah kasi aku 1 kertas hari ni. Bertulis nama aku dalam tulisan berangkai yang cantik! Agak pelik, tapi dia cakap bukan dia yang tulis. Tak tahu lah, but thanks Mai sayang! :)

Blablabla, kelaskelas. Tasawwur relief! Flyaway~ aku dengan Nat plus Aissyah malas nak duduk kat sekolah, so kitorang keluar dari kawasan sekolah dengan bangganya walaupun belum sampai waktu balik form 4. Hahaha. Nasib lah. Aissyah risau gila, tapi aku pulak selamba badak aje. Walaupun 1st time. Hahaha. Baik gila kan aku. :)

Minum2 dekat Al-Faisal. Gila2 dengan nat and Aissyah seelum di-join oleh Anis and Elma. membingit Anis cakap si Doraemon tu cari aku. Haha. Berbunga hati ni. Gedik. So aku pun chaww and pergi dekat tempat date wajib tu, bawah pokok. Sempat jumpa Ain kejap kot. berita tergempar. Tapi biarlah dirahsiakan. Cerita yang hanya milik dia. Tapi aku angin betul tengok dia punya tangan ada bekas2 parut tu. Sia2 aje dia kena lempang dengan aku tadi. Sorry Ain. Tapi aku tak nak kau dengan dia buat macam ni. ;(

So date2. Happy. Kenapa rasa dia macam dah tinggi? tak puas hati betul. And seronoknya dia menyakat aku hari ni. Ergh. Takpa bie, bagi peluang ni tau. Azim! Sampai hati kau bagitau dia aku nangis! Tengok, dia suka hati gila. Malu siot. Tak aci betul macam ni. Huhu. XP

And that's all. Tata. :)

No comments: