Friday, April 23, 2010

Sambungan...

yeah, hari ni pagi2 aku datang lewat. Grr. bencinya. kena duduk macam tunggul dekat dalam enis court tu. sah membangang. nasib baik ada Ah Sim (aku tak tau full name dia) melawak bodoh2 dengan Tan Ke Er. Haha. Hiburan sementara. Baik jugak ye dia ni. perangai dia ada macam Lui Shun ken sikit. -__-''

And then cikgu tu suruh kitorang duduk dekat perhimpunan, tengok penutup bulan kemanusiaan. Padahal hujan dah renyai2 ni. Murid2 pun dah bising. Takda siapa nak dengar dah nyanyian tu walaupun sedap gila suara mamat form 5 tu. haha. so akhirnya cikgu pun bebaskanlah kami semua since diorang sendiri pun dah sibuk pergi beralih kerusi ke bawaah bumbung2 berdekatan.

then, kat kelas. menikmati hujan. haha. sempat main2 and sembang2 dulu sebelum cikgu masuk. Azim, aku benci kau. grr. hari ni aku asyik dibuli aje. Apiz, Nat, Gwen. Haihh. Nasib diorang tu berpangkat tinggi, lesbo partners and laki(? gila gedik miang hahah) . kalau tak dah kena flying kick dah. XP

physics relief wei. happy betul 4Elit minggu ni sebab ada banyak relief sepanjang minggu. mwahaha. kebebasan. :) aku dengan gwen sebenarnya nak cilok turun pergi kantin waktu relief tu, tapi cikgu lelaki baru yang aku tak ambik peduli pun namanya tu sampai awal sangat, tak dapat nak keluar. huhu. rehat. aku makan sikit aje. takda selera. haha. then lepak2 dengan Maisarah. haha. adik angkat tersayang. :)

then masuk kelas balik. lepak dengan doraemon kejap. huhu. kejam tau dia. dah lah aku takda backup. jadi dia agak bermaharajalela mengambil kesempatan ni untuk buli aku. :(

time B.I., Nat mintak pinjam phone. emergency katanya. so sebagai kawan yang baik (b******), aku pun pinjamkan aje tanpa banyak tanya. waktu balik, dia pulangkan dekat aku balik. sibuk2 cakap pasal gambar. gambar awek ***** yang dia tolong cover2 daripada ***** menggunakan phone aku. Haha. sorry. hal diorang. aku taknak masuk campur, nama2 tu biarlah rahsia. sambil2 tu, nat punya tangan menggelinjang miang gatal pergi tengok aku punya gambar2 sekali. bengong. tengok gambar2 freehair pulak tu. dia tengok sorang2 aje tak pa jugak. ni dah lah budak2 laki tu ternampak. aduhai. teruk lah. tak suka gila. :(

but anyway, thanks atas panggilan 'budak korea' tu? walaupun agak pelik bagi aku. -___- ''

tadi pulak, pergi terminal 1 kan. aku beli buku rujukan aje. P.I. and karangan B.M. kecewa gila dengan markah B.M. aku sekarang. ;( nak beli spect, tapi tak sempat. hurmm. agak frust, tapi takpa lah aku sabar menanti. duit mak aku, bukan aku. so tak boleh lah nak bising2 kan. haha.

ok lah. that's all. byebye all. :)

No comments: