Tuesday, April 20, 2010

Karut

Aku tak tau nak update apa. Tapi tetap rasa nak mengupdate. Haha. Gian gila wei. :)
Tadi time Maths aku baru lepas pergi tandas tu terserempak dengan cikgu Najibah. Lepas tu beliau ajak aku sembang2.
Ergh, lepas tu sembang lah. Panjang lebar. Me-leleh2 air mata. Haiih. Aku ni memang kuat menangis kan. Bencinya. Dulu tahap nangis aku takda lah teruk macam ni. Hoho. Salah Apiz kot. Doraemon tu selalu manjakan aku macam mana Doraemon versi anime manjakan Nobita. Haha.
Agak lega lepas meluahkan segalanya dan mampu melalak tanpa segan silu masa tengah sembang tu. balik kelas, mata aku bengkak and merah. haha. Thanks ajim, yang selalu jadi first aid dalam apa jua keadaan. Haih, macam mana lah aku kalau korang takda ye. :)
That's all kot. Nanti2 aku akan update lagi. Insyaallah. Sayonara. :)

No comments: