Tuesday, April 20, 2010

;)

Oyeah hari ni gila wei.
Hari ni beberapa orang itu meratapi pemergianku. kahkahkah. Bodoh punya ayat.

Actually, aku dah halfway through perancangan nak tukar sekolah.
so hari ni jeng jeng jeng, aku dedahkan secret ni dekat orang2 terpenting tu.
Natalia merajuk dengan aku sepanjang hari ni. Gedik.
Gwen cakap kalau aku pindah dia akan merayu kat mak dia untuk pergi Korea. XD
Azim sama aje dengan Natalia. Huh. korang ni tak memahami betul la.
and then.... Apiz. Aku dengan Azim call Apiz sementara tunggu kelas Maths tadi. Bila bagitau dia, dia diam. Ouhh man. I hate this part.

Tapi jeng jeng jeng. Last2 tak jadi. My mom tak approve last2 minute.
Aku happy la jugak kot. Bila aku tengok kawasan sekolah pagi tadi, terfikir jugak bertapa rindunya aku dekat tempat ni nanti kalau aku tukar sekolah. And koridor tu! Haih, tempat lepak wajib. :)

So, sorry Nas. Tak tercapai impian kita. Takda jodoh kita Nas. Huhu.

And sorry jugak kepada kawan2 aku. Tak sangka sedih jugak korang kalau aku pindah ye. Haha. Sorry buat korang sedih kot hari ni. Aku tak sengaja. Janganlah merajuk lagi. Aku pun sedih jugak. Ingat aku sampai hati ke? Aku sayang korang gilagilagila okay. ;)

No comments: