Tuesday, December 7, 2010

Heyhey!

Lama tak mengupdate! Hehe. Kepada yang selalu buka blog ni, sorry yea? Baru2 ni busy sangat, ulang alik KL untuk jaga Opah. Opah dah keluar hospital, sekarang nampak makin sihat je duduk rumah, alhamdulillah :)

Penat seyh, baru2 ni asyik tidur pukul 2-3 pagi. Hmm. Entah kenapa susah sangat nak tidur. Heyy, hilang rasa nikmat! Padahal tidur tu hobi aku, huaaa ;( Hahaa. Ouhh, cuti ni aku dah semakin kembang! Adehh, nak buat macam mana kan. Tunggu buka sekolah balik lah, baru aku senang nak diet, sebab bila dekat sekolah tak boleh duduk diamm! xD

Beberapa hari ni pergi KL kan, asyik merayap aje. Hahaa. Pergi mana2 pun mesti melencong juga ke shopping complex. Pavilion aje dah 2 kali aku pergi dalam minggu ni + Sungai Wang + Ampang Point + Tesco KL + Alamanda. Wahahaa, banyak duit mak aku habis, kihkih. And plus, aku dah dapat dah early birthday present! Hadiah daripada ibu and ayah, thankyouusomuch! <3


yeahh, that's my new phone :)

jengjeng xD

Ouhh, phone lama, aku sayang kau jugaa, so sekarang kau bergabunglah dengan nombor celcom aku yee? :)

Model lama? Outdate? Ouhh, aku tak kisah, sebab ni ibu yang pilihkan. Better than nothing, right? Lagipun warna PINK. Hahaaa :D I'm lovin' it :) Yang bestnya, masa beli tu, abang salesman tu macam nak menipu kitorang pun ada tau, jadi kitorang memang dah cakap, taknak beli lah memory card tu. Sekali bila buka memory card slot tu masa tengah minum kat mamak, ada juga memory card! 2GB lagii. Hahaa. :D
Tadaaa x)

And then, semalam pula, aku beli nombor baruu! Tapi nombor celcom lahh. Kebanyakkannya untuk family use and emergencies. And bonus kalau ada kawan2 yang pakai nombor celcom tu lah. Huhuu. Tu yang malam tadi aku terus sms dengan Maisarah~ Aku rindu gilaa lah adik aku yang seorang tu~ Huhuu. ;(

Gambar sesat my mum xD

And nak chow duluu.  Adios sayonaraa~ xD

No comments: