Thursday, December 9, 2010

entah apa2 je ;p

Assalamualaikum! Hahaa. Aku tengah bosan sangat malam ni jadi aku nak mengarut lah. :)

Tahniah buat cousin aku yang tersayang and comel lote (uweekk. hahaa.) Que (nama glamour saja) dan semua kawan2 form 5 lain yang kini sudah menamatkan Sijil Penyeksaan Peperiksaan Malaysia (SPM) 2010 dan graduate dengan maha jayanya.. Semestinya semua tengah bergembira + sedih kan. Sebab SPM dah tamat dan juga sedih sebab kena meninggalkan sekolah yang penuh dengan kenangan terindah. Ehh, ehh, nyanyi sikit.

"Kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku"

Haha, aku harap lepasan SPM akan nangis bila terbaca ni or dengar lagu Kenangan Terindah-Samsons ni. Yesss! Sampai bila2, zaman sekolah tetap akan menjadi zaman yang paling indah! No hassle, no worries, be happy! Hahaa. Benci mana pun korang dekat cikgu dotdotdot tu, menyampah mana pun korang dekat minah gedik or mamat poyo tu, tension mana pun korang dengan kerja rumah yang bergunung ganang and peperiksaan tu, tapi bila teringatkan the best of times dengan kawan2, mesti sekolah akan jadi tempat paling ceria kan kan kan?

Hahaa. Aku pun takde lahh nerd mana. Kerja sekolah lagi bnayak yang terbengkalai daripada yang siap sepenuhnya kot (I'm so sorry ibu ;p) Belajar hanya apabila perlu, e.g. nak periksa atau bila ada mood nak belajar, hahaa. Misi ke sekolah yang pada awal tahun untuk belajar bersungguh2 (ptuii!) akhirnya menjadi misi untuk cepat2 habiskan peperiksaan akhir tahun dan enjoy dengan kawan2 and tak payah study, campak buku tu jauh2, jangan buka 1 muka surat pun. Hahaa. Kononnya lah kan.

Tapi misi aku lagi besar tahun 2011 yang bakal menjelma ni nanti. Berazam untuk beusaha sehabis boleh dengan kawan2 semua untuk mencapai hanya yang terbaik untuk SPM nanti. Kejayaan, hanya bermakna kalau kegembiraan  hasil penat lelah dan usaha tu dikongsi bersama kawan2.

Cehh, aku ni gebang aje. Padahal cuti ni, aku 1 buku pun tak sentuh. 1 muka surat pun tak terselak. Ish2, apa nak jadi dengan aku ni. Cuak nak SPM, tapi tak reti2 nak belajar, nak insaf. Ouhh, aku tak suka membesar. I don't want to grow up. Kalau lah aku mampu mengawal masa, aku nak putar balik masa supaya aku boleh dejavu balik zaman form 2, form 3, dan form 4 ni. Hahaa.

Ehh, ketandusan idea pulaa. Ain lah ni call sampai habis hilamg karangan aku. Hahaa. Adios people and goodnight <3

No comments: