Wednesday, December 29, 2010

Countdown :)

Heyhey, sekarang 29 Dis 2010.
2010 hampir melabuhkan tirainya 0_0 Wahwah. 2011, selamat datang! Harap tahun depan akan dipenuhi dengan hanya yang terbaik :) SPM, SPM. Jeng jeng jeng. Aku datang! Insyaallah time tu senjata dah fully loaded! Amin. Hee. Azam tahun baru simpleton only, awal2 dah set ;)

Huhuu. takde benda nak update sebenarnya. Sekolah dah nak buka. Hee. Tak sabar nak jumpa warga2 sekolah. xD Tinggal beberapa hari je nak enjoy ni. And hari ni pula last day tusyen addmaths dekat rumah cikgu Munirah. Aku dah bengkak hati limpa usus apa semua dah belajar tajuk DIFFERENTIATION tu. Haiz, kenapa lah kau susah sangat? Takpe takpe, nanti bila aku dah mahir aku kerjakan kau puas1 xD

Lalala, aku ada teddy baru. Tapi tak tahu nak namakan dia apa? Hee. Ibu belikan dekat kedai SOX WORLD hari tu. Beli stokin warna warni xD dan tersesat teddy bear satu. Hee. :)



Adios :)

No comments: