Wednesday, December 15, 2010

.....

I might be paranoid now,
I might be a pain in the ass now,
I might be a nuisance to you now,
I might be a bother to whatever you're doing right now...

But DAMN YOU SUCKER!

Jangan ingat aku takde perasaan lah!
Jangan buat aku tertunggu2, kau ingat kau anak raja negara mana nak aku tunggu kau macam orang suruhan!
Aku janji aku setia menunggu bukan bermakna lu boleh buat SUKA SUKA LU!
AKU GF KAU LAH BRO!
Tak hargai aku, clash aje lah, susah sangat ke? Cakap aje jujur, jangan biarkan aku tergantung tak bertali!

Susah sangat ke nak cakap yang kau busy, tak boleh sms?
Payah sangat ke nak pinjam phone someone and cakap, takda kredit, or battery habis.
Ohh, kau malu sebab aku awek kau?
FINE!

SORRY?
Aku dah muak dengar!
ILOVEYOU, IMISSYOU?
Please, makin sakit rasa hati ni!

Aku cuba nak faham. Betul aku cuba sampai sehabis boleh! Tapi aku tak boleh control lagi.
Aku BENCI kau buat aku macam ni!
Aku betul2 rasa nak give up aje dengan kau...

No comments: