Friday, December 17, 2010

16.16.16.

Post yang agak lambat sebenarnya.

16.16.16.

Apa makna 16? Heyhey, ni bukan pasal kod rahsia or nombor ekor or even nombor ajaran sesat okay!
enambelas tahun pada enambelas disember 2010 dan post entry ke enambelas pada bulan disember :D

Wahh, bestbest! Hahaa. First sekali, and paling penting sekali, thankyou kat korang semua yang wish dekat aku sempena birthday ni, i really really appreciate korang ingat juga nak wish kat aku, thanks sangat. And thankyou kat ibu and ayah atas semua benda lah! Tanpa ibu and ayah, tiadalah nurulsyuhadasulaiman, kan? Thankyou sebab manjakan adda, hahaa xD

Today awal2 pagi pergi tengok wayang dengan ayah. Akhirnya! Dapat juga tengok cerita Narnia: The Voyage Of The Dawn Treader. Seperti cerita2 Narnia yang sebelum ni, memang best! Ohh Edmund, Ohh Prince Caspian, korang teramat lah handsome~ Hahaaa. Aku memang gilaa sudah xD

<3 Papa :)

Birthday girl. Hahaa. :D

Tapi kacau gila dowh. Ada lah manusia ni yang tak reti bahasa or batak tak pernah tengok wayang kan. SILENT kan lah handphone tu weyy. Tak reti2 ke. Memekak aje sebelah telinga orang time tengah syok tengok wayang. Hmm. Ini lah dia, takda kesedaran sivik :P

Tengahari tu ada kelas addmaths. Haiz. Birthday tak birthday, study tetap study lah kan? Huhuu. Balik je rumah, acara mentedarah kek! Hahaa. Tiup2 lilin and lagu birthday, sumpah rasa macam dah tua. Hahaa. Pelik rasanya bila dah 16tahun pun masih lagi sambut birthday macam budak2. Hahaa. Meriah2 :D

Alamanda <3

Then, destinasi kami bertukar ke Alamanda. Ehh, orang punya birthday, ibu pula yang nak makan grand2. Hahaa. kitorang pergi Iranian cuisine. Err, aku tak makan pun, just french fries dengan hot chocolate aje. Huhuu. Then jalan2 sambil shopping! Yeahh. And aku akhirnya dapat buku Sherlock Holmes yang aku idamkan sekian lama! Thankyouu ibu! <3

Kami anak beranak, fotostat! :)

Lapar xD

Makan time!
Erhh, but tahun ni juga, memang dugaan. Hmm. Nak start dari mana eh. First sekali, aku dengan Apiz gaduh malam sebelum birthday aku. Perit wey. Banyak sangat yang aku tahan, sampai aku rasa kemarahan yang meluap2. Akhirnya aku lepaskan kat blog. Lama2 tu dia reti bahasa pula bila tengok aku endahtak endah dengan dia. Bila dia baca blog ni, baru dia tahu aku punyalah angin kat dia. Dia minta maaf. Sumpah aku taknak layan. Tapi nak buat macam mana, dengar dia nyanyi lagu birthday melalui voice message tu, cair pula.

Hmm. Maybe hati dah sejuk sikit. Calling2 dengan dia. Okay, so maybe aku dah maafkan dia. Tapi masalahnya kan. Forgive is an easy thing to do, but FORGETTING and LETTING GO is one hell of a job to do. Gosh. Macam mana ni. Serious aku takda niat nak terus layan dia dengan kasar, aku pun tak selesa macam ni. Tapi susahnya nak kawal perasaan ni. Bie, I'm sorry. Kalau you baca ni, I just nak you tau, i memang dah maafkan you, and sorry sebab orang berkasar dengan you. Tapi, harap boleh bagi orang masa, okay? :(

Emm, secondly. It really hurts kalau orang2 yang kau sayang maybe terlupa kot nak wish birthday. Hmmm. Nak buat macam mana kan. Maybe diorang takda kredit, or sibuk, or memang tak ingat. Nak buat macam mana kan. maybe ni balasan aku sebab dulu aku lupa kawan kot? Err, huhuu.

And lastly, kenapa lah gastrik ni kena buat perangai masa birthday aku? ERGHHHH!

And that's all i have to say. Hahaa. Sorry kalau ada salah silap. Hmm. Apa azam aku birthday kali ni.

Dear nurulsyuhadasulaiman.
Finally sixteen. A little late, though.
But hey, no matter how much you don't wanna grow up,
and even taylor swift songs couldn't cure you,
the fact is SIXTEEN, and stepping up the the higher stage.
I hope I'll pull my ass off for my SPM.

Hmm. Hahaa. Yes, harap SPMers 2011 semua akan berjaya! :)

No comments: