Sunday, July 25, 2010

Tagged! by Elma :)


Write 5 interesting fact about the person who gave you award .
-Nama dia Yangku Elma Ayyunie Sulaiman :)
-Dia BFF aku and GF my BFF, iaitu my BF punya BFF. Hahahaa.
-Dia ada teddy bear besar warna PINK. Haha.
-Dia seorang blogger tegar XD
-Dia saudara se-Islam aku dunia dan akhirat, aminnn! :)

Write down 10 interesting about yourself and your hobby .
-Aku? Nurul Syuhada Sulaiman, and proud of it!
-Aku ? suka makan dan tidur
-Aku? universal listener
-Aku? Kaki wayang
-Aku? Cerewet, especially bab makan
-Aku? equals to FB + Blog
-Aku? ada banyak nama panggilan yang bukan2
-Aku? suka kelainan dan kepelikan
-Aku? sayang dia, dan hanya dia!
-Aku? remaja yang mencari pendirianku :)

Pick your most 10 deserving recipient and describe them .
Sesiapa yang nak, sila lah ambil! Kerana dirimu begitu berharga! Hahaha XD


Tag 15 bloggers yg laen
-Lelongan! Sila ambil! Free of Charge! :)


No comments: