Saturday, July 24, 2010

Sekian Lama

*takde kena mengena pun. XP

Holla! Lama tak update! Cukup susah nak online sekarang. Study study. Haih, sejak bila kau jadi nerd pulak ni Syu? Haha. Whatever lah. XD Aku dengan amat2 berpuas hatinya akhirnya berjaya juga tukar layout blog aku! Wakaka, penuh dengan makanan, yumm yumm. Moga2 korang pun terasa rambang mata juga (macam aku) bila tengok layout cake, chocolate and makanan2 ni. Hahaha.

Hari Isnin, aku dan kawan baik sekelas aku dianugerahkan gelaran "Tokoh Sejarah" oleh Puan Mazilah. Wahwah, hebat tak kami? Walaupun sebenarnya, terpesong sungguh dengan maksud sebenar gelaran tu. Bagi budak2 kelas 4E, tahu2 aje lah. Hahaha, malas nak elaborate panjang2. Hari Selasa, lepak2 kat Library time relief Tasawwur. Gelak2 dengan the guys membantai orang kutuk kaw2 punyaa. Haha. And takpe Syafikal, aku terima lah jugak kau cakap, muka aku masa mula2 kenal dulu sombong dan menakutkan. Haha.

Time hari Rabu, best jugak. Recess, lepak2 dengan ustazah Zawiah and the gang. Sesuatu tentang perbualan tu buat hati aku tenang sikit. Enjoy. Balik lambat sebab lepak2 dengan Doraemon. Hee. Sebab hari Jumaat tak boleh lepak sama2 lepas habis sekolah, dia nak pergi cuti2 Malaysia. Haha. Pergh. Gilaa mengantok. Semalaman tak tidur. Entah kenapa aku tak boleh tidur je sepanjang minggu ni. Insomnia? Ya Allah, mintak dijauhkan lah. :)

Pengumuman penting hari Khamis: Pelajar2 tingkatan peralihan, 1,2, 4 & 6Rendah kena ambil bahagian pertandingan lagu Patriotik sempena bulan kemerdekaan! Woo~ aku bagi cadangan budak2 4E nyanyi chorus dengan Ajim nyanyi solo, biar ranap stage. Haha. Hari Jumaat pulak, biasa2 aje. PJ memang best lah. Haha. Tak pasal2 team kitorang dapat banyak mata. Wee~ BI relief lagi. Oral tak payah buat dulu, and kitorang pun tak perlu buat2 baik skema dalam kelas sebab takut cikgu2 bidang bahasa yang buat inspection. Haha.

And my ohh my. Adik aku dah semakin dewasa rupanya ye. Haha. Tak sangka dia punya lah kalut gilaa bila bercerita dengan aku pasal masalah dia and orang yang dia secretly admire tu. Something about takut girl tu tersalah anggap pasal something. Haha. Relax, lil' bro. And good luck with your lady and PMR tu jangan lah buat2 lupa pulak!

Semalam sebelum tidur. Sms2 dengan Si Doraemon. Tiba2 dia tanya ingat tak esok (hari ni) hari apa. Aku yang sememangnya selalu terlupa tarikh harian ni agak hairan bin kepelikan. Setelah tanya punya tanya, rupanya 24 hb, tarikh anniversary. Setahun setengah sudah rupanya aku dengan Doraemon kesayangan ni. Terasa macam sekejap sangat. Kesian si doraemon tu awek dia boleh lupa pula. Tau lah tarikh 24 hb tu anniversary kita, tapi tak ingat lah pulak semalam time kita sms2 tu 23 hb. Ting tong lah kejap. Sorry ye.

Apa2 pun, sempena hubungan yang selama setahun setengah ni, nak cakap, ilysm. Simple, tapi mesti you faham kan bie. mwahx. :)

That's all, tata~


No comments: