Saturday, July 17, 2010

Speak.

Lama tak update blog. FB pun lama tak online. Rasa macam aku missed out a lot. Huhu. But then again, mana ada orang peduli pun kau ada atau tak kan Syu? Haha. Whatever. Jangan syok sendiri lah. Hee. Minggu ni, haih. Rasa macam serba tak kena sangat. Hari Isnin, aku tak berapa okay kot. Selasa, aku Bad Mood gila sebab pagi2 dah kena tahan sebab lambat, bebel2 dengan orang tua mata empat (Ah Tan) tu. PS Mood aku jangan dirosakkan awal2 pagi, car nahas namanya nanti. Hari Rabu, biasa2 aje. Ada pameran Sains sempena minggu sains & matematik. Aku menyibuk aje dekat pameran tu, aku tak kena bertugas ke apa pun. Aku menang bet dengan Kay, lawan parkinson test. Haha. And dia tak datang, so it adds up yang tak bestnya pada hari tersebut. Hari Khamis pula..... track record guys, Syu pitam lagi. Haha. Dekat dalam bilik stor. Kesian Gwen. Tiap2 kali aku pengsan, dia yang terkena, terkejut gilaa dia. Sorry yaw. Baru nak cakap dengan aku kejap dekat bilik stor dah nampak aku terkulai dekat lantai, mana tak cuak. Haha. Then lepas aku dah sedar sikit, baru bawa aku pergi bilik guru, and then En. Sulaiman datang macam superman, bawa aku balik. Dengar dia bebel2 kat aku sebab aku tak bagi Gwen bagitau dia aku tak sihat. Haih, takda mood, tak larat sangat nak lawan fikiran bukan2 dia, jadi aku buat dunno aje. Opah keluar wad, so pergi KL. Sihat dah nampak opah. And baru aku tau Opah ada parkinson. Patutlah tangan dia selalu menggigil. Hari Jumaat, best la sikit. 2 masa belajar, relief yang boring, ceramah gilaa gilaa, and then lepak dengan dia. *ily baby. Hee. NAk jugak date walaupun dalam kepala sakitnya rasa macam pinball. Haha. Buat sementara ni aku just bertahan dengan ubat tahan sakit. tak check dengan doktor pun. maybe migrain. Tapi so far ubat2 yang aku makan ni takda apa2 effect pun. ergh. Entah lah. No comment.

That's all kot. Byebye.

*kenapa aku rasa diorang lebih kepada rupa couple dari aku dengan dia eh.


No comments: