Sunday, July 18, 2010

Di atas Normal.

Semalam setelah sekian lama menelan ubat2 and kesakitan yang macam pinball dalam kepala ni, akhirnya aku pergi ke klinik. Hahaha. Doktor tu cakap aku pitam sebab saluran darah menyempit. Hahaha. Pemakanan tak betul lagi. Hurm. Kebanyakkan penyakit aku semuanya membawa kepada punca pemakanan. Adoh. Macam mana ni. Ish2. Baru je rancang nak diet. Tapi memang padan muka pun. Diet cara salah, sayur tu macam racun bagi budak degil si nurulsyuhadasulaiman ni. Haha. Tengok lah nanti. Mungkin aku akan try nak makan sayur. Doa2 kan lah ye. XD

Semalam masa jumpa doktor tu ada eksiden. Dekat2 klinik kuarters KLIA tu. Mamat motor tu dengarnya patah kaki and macam dah nak pengsan masa tu. Kesian. Ngeri pun ada. Macam boleh bayang aje macam mana dia boleh eksiden. Harap2 lah dia selamat. Kepada para pemandu yang lain pun, sila lah berhati-hati di jalan raya. Jangan bawa kenderaan macam pelesit, takut bukan hantu yang melayang, nyawa anda pulak yang terbang.

PS, aku sayang wan amirul hafiz lah. *tiba2 je menggedik lak. haha. :)


No comments: