Monday, February 8, 2010

OH NO!

Hari dimulakan dengan bismillah... And then sebotol Vitagen! Haha. Aku addicted dengan benda alah ni. Tiap2 kali beli, tak sampai 2 hari dah habis dah. Haha. ;P


Then pergi sekolah. Buat kerja Maths masa perhimpunan. Adoi. Entah macam mana boleh terlepas pandang Maths 1 masa hari ni. Tu yang tak buat kerja tu. Al-maklumlah, aku suka buat kerja last2 minit. :D
Sempat siap walaupun pengawas2 yang berdedikasi tu dah membebel. Pengumuman: Kelas 4 Elit antara kelas dengan kebersihan yang tercorot. Kah3. So kena stayback esok untuk bersihkan kelas. Haha. Tengok lah. Kalau rajin.

Then kelaskelaskelas. Hoho, agama. Hari ni best belajar. Happy2 aje semuanya. :D And ustazah suruh kitorang baca ayat. Seorang demi seorang. Mula2 sekali mamat Esso tu lah. Ye lah, dia kan bekas pelajar sekolah agama. Woah. Suara dia memang best! Mendayu, sayu aje dengar... Cair budak2 perempuan dengar dia baca tadi. Tak kena betul suara dengan orangnya. Perangai macam pesakit mental. Kah3. :D

Then, budak2 lain baca pulak. Sampailah ustazah panggil nama dia. Tapi dia mengelat. Dia cakap dia nak baca last. Haih. Orang baru aje nak dengar "suara emas" tu baca ayat Qur'an. Hurm. Tak pe lah.

Then kelaskelaskelas. Sambil belajar, makan. Dah tak dengar lagu dah sebab ibu bising. Makan biskut "Rocky"! :D

Tak senonoh betul. Mentedarah aje dalam kelas. Makan limau lagi. Wai bagi 1 kelas makan limau. Nak tahun baru cina lah katakan. Haha. :D Sampai kantoi dengan cikgu Rohaizat. Hahaha. Lawak aje. Padahal time rehat tu, makan punyalah sedap. Nasi Lemak and special Kari Ayam. Yumm.... Sedap gila. :D

Then time Chemistry, ada budak2 form 3 panggil pelajar2 4 Elit pergi bilik Kesihatan: Check Gigi! Oh TIDAK!!!! Pengalaman ngeri aku masa form 2(kot. Tak berapa ingat timing), kena tampal gigi. Dah lah doktor tu ganas gila.

Tadi sementara menunggu, lepak2 dengan Nabil. Azim, Jijah & Lukhman. Nabil & Azim gelakkan aku sebab minah brutal cuak nak check gigi. And then kutuk2 Lukhman pakai stokin ada corak love kat tapak. Kah3. :D And Nabil bebel kat aku sebab tulis pasal dia kat blog.  Haha. Apa salahnya. Blog aku, suka hati aku lah nak tulis apa kan. Tapi, tak sangka pulak dia baca blog aku ni.
Lain kali komen lah Nabil. Jangan lalu2 aje. ;P

Then, masa yang digeruni...Tadi, masa doktor tu tengah check gigi aku, aku dengar dia cakap dengan nurse tu: "filling". 2 gigi lak tu masa dia cakap tu. Adoi. Kena tampal lagi???! Argh~~ Aku nak pindah sekolah~~! ;(

And then kelas. And balik. Mencari si dia untuk ambik balik pendrive aku yang dijanjikan. Tapi bayang pun tak nampak. Tipu lah. ;(

That's the end of the story.
So, byebyebye. :)



No comments: