Monday, February 22, 2010

:D

Yeah, yesterday dapat keluar jalan2! Pergi Jusco S2. Time untuk relax lepas habis berdrama. Tak di-sangka2, terjumpa Elma yang pakai baju baru dia(ceh, flash2 baju baru nampak ;P) and abang dia kat depan popular tu.
Huh, dunia ni memang kecik. Hahaha. Sembang2 jap. And then adios and byebyebye, aku jalan seorang diri. Malas nak ikut bapak aku. :D

Window shopping. Ohoho, masa kat kedai Orange, ternampak 1 baju ni. Cantik gila. Nasib baik takda duit. Huhuhu. Blablabla, balik lah. Takda beli apa2 pun. Cuci2 mata aje. :)

Hari ni bangun lewat pergi sekolah wei. Tersalah set jam. Patutnya 5.30 pagi, tapi jadi 6.30 pagi. Adoi. Sampai2, pengawas yang kat tapak perhimpunan tu memang menggelabah. And then kena dengar pengetua bebelbebel. Kena tahan lagi, kutip sampah. Menyampah. ;P

Then ada pulak ujian! Aduh. Tak study apa pun. Nasib baik ustazah bagi revision kejap. Boleh lah cover kot. Yang subjek2 lain. Bantai. Hahaha. :D
Hari ni aku dengan Gwen talking non-stop. Masa ujian pun. Hahaha. Gwen tak berhenti dengan facebooknya. ;)

Thenthenthen, balik! Entah kenapa waktu berlalu dengan pantas. Hari ni hari pertama melihat dia sebagai kenangan. Ternampak kelibat dia dari belakang. Dia kat bawah pokok. Perasaan tu agak berbeza. Teringat pulak Elma cakap riak muka dia lain waktu kelas agama tadi. Biarlah. Aku tak nak menyesal. NO REGRETS.

Hari ni hari luah perasaan. Thanks Gwen. :) Dia respect keputusan aku. Dia tolong ceriakan hari aku today. Yup. Time to let go and move on.
Sekian, byebyebye. Be happy Syu. :)

No comments: