Sunday, February 7, 2010

Ablablablabla?

Hahah. Tajuk yang tah apa2. Saja aje. Kah3.
Hari ni pergi tusyen kat Cikgu Azizul. Haiih. Sedihnya. Sunyi betul Salmi takda. Senyap, boring aje dalam kelas. Tak best lah. Salmi! Kitorang perlukan kau balik! Huhuhu. Rindu kau wei. ;(
Tapi, hari ni Gwen akhirnya pergi tusyen! Lepas berminggu aku pujuk pemalas tu. Haha. Harap2 lepas ni cepat2 lah pergi tusyen Add Maths, Physics, Chemistry & Biology pulak Gwen. Ye lah, aku kan lembab sikit nak faham benda2 ni semua. Dah lah aku kena ikut kau. Huhu. Susah hidup menumpang. 

Sambil belajar, sambil dengar lagu. Tapi masih mendengar apa yang cikgu ajar. Hurm, buat macam ni, boleh memekakkan telinga tak? Dah lah aku mememang pekak sikit. Bertambah lah pekak nanti. Selang setiap 15 minit, Aku dengan Gwen akan tengok jam. Mata makin lama makin kuyu. Otak makin lama makin kusut. Hahaha. Gangguan belajar. ;P

Sampai pukul 1, balik! Tapi ayah bawak aku pergi jalan2 kat Jusco S2. Hoho. Terasa kemeriahan Tahun Baru Cina yang akan datang ni. Ada tarian singa! And gendang yang memecahkan telinga. :)
Adat 1 Malaysia, semua bangsa sanggup berhimpit tengok tarian singa tu.
Jalanjalanjalan, tanpa arah tuju yang pasti. Ayah & aku ialah orang yang paling kuat berjalan dalam family Puan Khatijah & Encik Yusoff. Sebab tu tahi lalat aku ada kat kaki. Ehh, ke tahi lalat tu maksudnya kuat menyepak? Ahaha. Tak tau lah kan. ;P

Beli komik lagi. "Benarkan Aku Jadi Pelayanmu".


Haiih, hensemnya. Cair aku tengok watak lelaki tu.(Rambut hitam, tanpa cermin mata)Hah? Tengok watak komik pun boleh cair? Haha. Otaku gila. ;P
Kan best kalau ada orang yang betul2 rupa dia macam ni? Aku orang pertama yang tergilakan dia nanti. (Dia spare part, ok? ;P)

Dah, cukup2 berfantasi. After shopping, sudah2 lah tu kan. Balik. Then aku rush homework, and siapkan advertisement yang Cikgu Nagamani suruh buat. (Aku AJK Bulletin sekolah. Haha. Bajet kan? ;P)
(ok tak? Macam buruk aje. ;P)
Baru aje siap tadi. Tapi tak dapat print pulak. Ink printer dah habis. So mungkin aku boleh mintak guna PC sekolah kot untuk print benda alah tu.

Oke lah, 'till then. Byebyebye.

No comments: