Sunday, October 3, 2010

Semalam.

Tengahari semalam aku beraya rumah kawan mak aku di Nilai Perdana. Gosh, nasib baik Apiz takda kat rumah, kalau tak mahu juga mak aku buat stunt pergi terjah rumah orang ikut sesuka hati tu. Aku dapat tau yang adik dia, Firdaus masuk hospital. Kesian juga. Dah lah nak PMR. Hurm, harap kau cepat sihat Daus!

Uncle Hamzani & wife :)

Lepas tu, jemput Shahira dengan Farahin, pergi rumah Hj. Azizul kat Labu. Perghh. BESARR PUNYAA. Gedabak wei, macam dewan. Tapi belum siap sepenuhnya lagi lah. Mula2 segan betul, kitorang bertiga aje yang ada. Then Akmal and Syafikal datang. Bergelak ketawa jap, weyy, best dengar diorang cerita pasal Qiam, huhu. Rugi sangat rasa, tiap2 kali ada Qiam aje, aku tak dapat nak join, selalu ada masalah transport. Hurmm. Tu lah pasal, duduk kat Hulu lagi. X(

Then kat rumah Hj. Azizul tu, ada lah juga cikgu2 yang datang. Pn Jamilah Aman, Teacher Yus, Dyla and family... Lama lah juga kitorang lepak, gosip2... Then lebih kurang pukul 4, kami balik... Natalia mula2 nak join, tapi, lagi sekali, dia terlewat selangkah. Haha.

Then pergi KL. Ayah nak jumpa kawan2 dia, ada mini reunion malam tu. So aku and ayah jalan2 dulu. Ayah pergi potong rambut. Aku pula, dengan duit 1 sen pun takda dalam poket ni, merayap dekat Jalan Masjid India seorang diri. Haha. (Boring gilaa)

Then malam tu, singgah kejap rumah opah. Apiz calling2. :( .. Imissyouu sangatsangat dear.. Ain pun ada juga dengan Apiz, diorang terjumpa secara kebetulan kat hospital, Apiz melawat adik dia, Ain melawat ayah dia. Apa2 pun, harap diorang cepat sembuh, okay? :) Siap2, then pergi makan, jumpa kawan ayah. Lepak dari pukul 9-1 pagi. Mengantuk dan penat. =__=

Hari ni, Family Day! So maybe, aku tak pergi kot rumah Anis. Yang mana2 pergi tu, kirim salam aje lah ye! That's all folks!

Byebye! (Yeah I'm so syok sendiri :P)


No comments: